Så länge du laddar mindre än 1.55bar så håller det... jag hade dock valt 19T före K24:an.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Funderat på 19t med men är där någon skillnad i effektmessigt?
Det beror på mycket mer än turbon. Bla kamaxlar, bränsle, hur du mäter effekten osv...
sök runt lite på nätet på likadana koncept och se hur mycket effekt de bromsar
Senast redigerat av torpis (5 januari 2009)
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
jag skulle inte ha valt en k24 lr 19t (kör med 19t själv)
visst det e båda bra snurror om man håller sig neranför 1.4 i ladd sen blir det mycket varmluft och mottryck det tänker inte jag betala 8k för nån mer gång
köp ett kina t3/t4 från turbobanditen.se ist (hållbara kina agg) så kan du nog få 350-400 körbara hästar
vet du sj någon som kör me kinapisset? Inget som lockar mig ju? men vilket av k24 å 19 e bäst då?
kkk k24 måste vara mycke bättre än ltt agg
Det är liksom inte lätt att hjälpa till när du skakar sav dig alla tips du får.
19T är ett bättre val än K24. turbibanditens aggregat ger mer än 19T. Titta på bilar med liknande setup och sno något rakt av som fungerar. Svårare än så är det inte.
jag hade inte byggt för mer än 300hk, det kräver så mycket mer om det skall hålla. växellåda, bakvagn osv, allt behöver ses över.
ta till dig tipsen och leta själv på nätet
Det där är bara en del till en turbo. Den är inte värd någonting för dig.