3359
Sök

Sponsring?

8 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
HEJ!

jag är ny inom denna branchen och söker spons! (har en hel del saker jag vill göra med bilen och går in helhjärtat för det jag gör)

hur kan man skaffa spons på enklast sätt?  vart vänder man sig, om man inte har skapat så mycket kontakter än ?

jag är tacksam för alla råd jag kan få!

MVH Ricke

1 432 Inlägg
13 mars 2006
Tja för det första så är det mycket enklare om du redan har gjort dig ett man.. Eller har en bil som är en dyrgrip, alt att du har helt nya och inovativa lösningar och idéer.. men även då är det svårt, helst ska du ha alla 3 för att få spons..

Men för att återgå till hur du gör, kontakta ett företag, kolla vad du skulle vilja ha ut av deras sortiment, och kommed ett erbjudande om reklam på bilen, se vad de säger, antingen får du ett blankt nej (vilket är troligast) eller så kan du få ett erbjudande mot rabatterade grejer.. Att få en full spons är typ helt att glömma men vissa, har du en extremtur så kan du bli erbjuden det oxå smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
13 mars 2006
börja att stylabilen lite lätt först! typ köp några schyssta fälgar osv.... börja ställa ut bilen på lite olika mässor och var aktiv med att ställa ut bilen! min polare började styla lite granna och ställde ut den.. sen fick han sponsorer genom det!

Team Insane Racing

Vw trimmare
2 995 Inlägg
23 mars 2006
Kontakta företag skriv om bilen vad som ska göras med den osv.....sen är det bara fråga om spons genom rabatterade priser....

Sök