ska man vara på biltema parkeringen med större annordnat är det nog enda sättet att ta det med Biltemas chef där. annars är nog risken stor att man blir bortkörd. Minns inte hur det var förra året men vi fick städa och sen hålla koll så att det inte burnades på parkeringen. tycker vi skötte det rätt bra. Sen vad folk gjorde efter att vi hade städat och dragit (kl.01?) tog inte vi ansvar för.
Men som sagt förbannat roligt var det. Men som sagt. Det är bara att börja planera på.
Vore grymt med en träff i Karlstad nu under våren. Biltema parkeringen skulle funka, gick ju bra sist. Men en annan parkering som kanske skulle funka är den utanför Tingvalla Isstadion och Rakethallen. Den är ju också rätt så stor. Det som gör att dom som äger marken där man vill vara tvekar är att det blir så mycket skräp i form av alla ölburkar osv som slängs plus att det burnas. Men som sagt det vore grymt med en träff. Så vem tar på sig ansvaret för att planera?
Vore grymt med en träff i Karlstad nu under våren. Biltema parkeringen skulle funka, gick ju bra sist. Men en annan parkering som kanske skulle funka är den utanför Tingvalla Isstadion och Rakethallen. Den är ju också rätt så stor. Det som gör att dom som äger marken där man vill vara tvekar är att det blir så mycket skräp i form av alla ölburkar osv som slängs plus att det burnas. Men som sagt det vore grymt med en träff. Så vem tar på sig ansvaret för att planera?
Skulle gärna göra det om jag hade kunskapen osv Men jag skulle nog kunna vara med på ett hörn. Har en släkting på Karlstad Kommun så han skulle säkert kunna hjälpa till med tillstånd osv om man hittar något ställe som tillhör dom.
Skulle gärna göra det om jag hade kunskapen osv Men jag skulle nog kunna vara med på ett hörn. Har en släkting på Karlstad Kommun så han skulle säkert kunna hjälpa till med tillstånd osv om man hittar något ställe som tillhör dom.
låter fint , jag kan oxå vara med , men är inte så mottiverad att åka till karlstad och fråga runt med massa folk om man får hyra saker då ja inte ens bor där. ifall allt skulle skita sig menar jag
ska man vara på biltema parkeringen med större annordnat är det nog enda sättet att ta det med Biltemas chef där. annars är nog risken stor att man blir bortkörd. Minns inte hur det var förra året men vi fick städa och sen hålla koll så att det inte burnades på parkeringen. tycker vi skötte det rätt bra. Sen vad folk gjorde efter att vi hade städat och dragit (kl.01?) tog inte vi ansvar för.
Men som sagt förbannat roligt var det. Men som sagt. Det är bara att börja planera på.
Tror efter träffen förra året på biltema så kommr ja inte riktigt ihåg men tyckte chefen på biltema sa att de va första o sista gången han gav ut tillstånd. trts allt deras egen mark och med tillstånd av chefen på biltema karlsta kan inte ens polisen köra bort folk från parkeringen. men som sagt, drar någon ihop något går det ju alltid att ansöka om något. dock planera crusing så kontakta polisen innan så de inte blir skräckslagna o stänger av karlstad City hah..
tut o kör..
Ps. jag har lagt mig på sofflocket istället för att planera Ds.
"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
är väl så att sommaro golf trycker på kommunledningen att knappt KDR ska få vara där.. men ni kan ju alltid försöka.. vi får alla gå med i KDR o sen försöka prata med kommunen om ett område som vi kan få. men tror knappast karlsta kommun är en motor intresserad kommun. de stackars 2 hjuliga åkarna hade ju blivit lovade ny mark att bygga crossbana på. nu ska de enligt tycke från kommunledningen dela bana med kil.
som sagt, extremt rolig kommun med många ledamoter som hissen inte alltid går ända upp så att säga.
"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"