3560
Sök

850 turbo/t5 tips på chip mm

1 854 Inlägg
15 januari 2009
#21
turbodeath skrev:
är ingen fara att köpa begagnat heller har gjort kopior både till min bil o pojkens bil samnt ett par till,är ju samma programvara som man läser ur ju....600kr är ju billigare än 4000kr...
Då kan du få köpa mitt skit chipp som jag har ligger o skräpar lol

1 079 Inlägg
15 januari 2009
#22
n_andersson skrev:
Frozen1985 skrev:
Finns redan tonvis utav dessa trådar. Autotech eller BSR. de är två mycket snarlika chip. Men Hos autotech verkar det som de tar bättre hand om kunderna/bilarna. Då det verkar vara mycket Goodwill hos Autotech. och det är bra mycket bättre!
Har handlat en del av autotech och kan bara hålla med
Instämmer, när jag pratade med BSR så bemötte de mig som en påse skit, ointresserade av att svara på mina frågor (de hade inställningen vi vet bäst så håll käft och låt oss sköta allt), beställde ändå en avskärmningsplåt från bsr men det var knappt man fick det utan att köpa hela kittet med filter. snackade med autotech sedan och de hjälpte mig direkt med frågor och svar om chip osv. Rekommenderar Autotech om du vill ha hjälp och bra bemötande.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

36 Inlägg
28 januari 2009
#23
Nu rycker jag liv i en 2veckor gammal tråd men jag vill oxå lägga mig i debatten...
Jag håller med "onej84" bäst bemötande får man hos TM Racing i Katrineholm! Autotechs trimsteg går bättre än BSR snackhästar, MEN båda firmorna överdriver effekten i sina steg. Prata med dom på TM så får du veta hur mycket effekt du får i verkligheten. Och jag lovar dig att ett steg ett chip från autotech går INTE bättre än ett från TM Racing. TM är visseligen nån tusing dyrare än autotech men dom kollar igenom bilen innan dom trimmar den, kollar slangar, skick på IC, läser av ev felkoder mm. Dom vill inte trimma en bil som går sönder efter 100mil.
När jag trimmade hos autotech var dom varit trevliga men slarviga, antagligen bara för att dom har mycket att göra... Och så blev jag besviken på deras steg 4...
Senast redigerat av paralyzed (28 januari 2009)

Avstängd
73 Inlägg
30 mars 2009
#24
autotech  e  ju  bra!!!!


Sök