Så nu har man grejjat o donat igen. Började med att jaga efter anledningen till de låga laddtrycket och det visade sig vara en vakuumslang från WG:n så bara att montera.
Men laddet ville inte riktigt vara med ändå, utan fladdrade som satan över 1bar, började jaga efter läckage. Efter många misslyckanden så lyckades jag få någorlunda bra tryck i systemet. Men kunde dock inte avgöra om systemet läckte eller inte.
Farsan åkte ut en sväng för att provköra. När han kommer tillbaka så är de första han säger: Jag tryckte på på 1:an och laddet gick upp en liten bit, sen bara de small till och började skjuta på åta helvete! upp på 2:an, samma sak, upp på 3:an och tryckte på, smyger upp laddet och sen bara smäller till! vägen blev smalare och jag fick sänka farten för han ville knappt vara kvar på vägen.
HAHA låter lite som att jag har bra tryck i bilen
Funderar nu på om jag får bort de konstiga laddtrycket genom en ordentlig mappning.
Nu är de helg och nu ska ja vila
men på måndag kör vi igång igen!!
lite bättre syn på luftfilter bygget med innerplåten.Lambdasonden till Bredbandslambdan flyttad från DP till längre bak.Syns att det har läckt där de inte ska läckaDenna stålring och dålig packning var anledningen till läckaget.Den svarta slangen hade jag visst missat, därav de låga laddtrycket