Har problem då jag inte har kommit på någon så värst bra sätt att fästa mina galler runt om mina spoilers. Vill ju dels att de ska sitta bra men ändå inte så man ser hur man fäst dom. Kom gärna me tips o trix om hur just DU gjort och vad du tycker är smidigt.
Sen en annan smak-sak fråga.... Har svart bil, svart eller silver färgat galler?
går att fästa med silikon väldigt bra också då PL400 'aldrig' går att få bort. annars det bästa är om du spacklar/limmar fast tjock ståltråd, ca 3cm's bitar, på baksidan av spoilern med 10cm mellanrum som du bara fäster upp nätet med sedan på insidan. på detta sätt så kan du plocka bort nätet om du behöver samt att det är lätt att justera så det sitter rakt. själv tycker jag att du ska ha silvernät. lycka till.
Åter tack som fasen för alla tips, nu har jag all info jag behöver för att de ska fästa o sitta bra. Kanske bli av me fjortis skrammlet åxo ifrån basen.....
Nu är det bara jag som ska bestämma mig av Silver eller Svart nät.
mina sitter me pl400 och en liten böjbar pinne instucken i limmet, helt perkekt när man behöver byta nät bara böja tillbaka pinnarna så dom blir raka sen av med gallert och på med nya och böja till dom igen! det smartaste sättet enligt mej i alla fall!!!
mina sitter me pl400 och en liten böjbar pinne instucken i limmet, helt perkekt när man behöver byta nät bara böja tillbaka pinnarna så dom blir raka sen av med gallert och på med nya och böja till dom igen! det smartaste sättet enligt mej i alla fall!!!
silver på svart bil e färgen att ta!
precis vad jag menade, skitsmidigt. :-8
Ja men verkar inte vara så många som gör det dock men rent klart det bästa sättet eftersom att galler behövs bytas ut lite då o då