2947
Sök

Vad är det för skillnad på 4puckad och 6puckad lamell..

8 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
#1
Vad är det för skillnad på (4 puckad) och (6 puckad) lamell.... smile

2 Inlägg
16 mars 2006
#2
den med 4 puckar istället för 6 kommer att "hugga" snabbare, sådeles är den med 6 lite snällare mot grejerna.

2 117 Inlägg
17 mars 2006
#3
Japp, stämmer bra det. Fyra puckar behöver kortare tid att värmas upp, det är därför de hugger snabbare än en sexpuckad. Du kan slira en liiiiiten stund med en sexpuckad innan den hugger.


Vw trimmare
2 995 Inlägg
17 mars 2006
#4
hehe 6-puckad ger fördelar tycker jag om man ska ha en "Street Legal" bil....4-puckad vid parkeringar rödljus osv är inte värst skoj då man hoppar fram som en groda smile


135 Inlägg
17 mars 2006
#5
beror nog på hur van man är, har haft 4 puckel i typ ett halvår... visst de är surt att ligga på rödljusen o efter ett tag fatta att man inte har atletens vadmuskler.. men det är fan värt annars, .....inget tjafs... bätt direkt!

TURBO VR6
9 Inlägg
25 mars 2006
#6
Tjenis  inga  problem med  4  puck sinter  å sten hård  tryck platta !
åker dte  på min  vr6 goffe  e  som å köra  original ju  smile å så värst  mycket  alla  säger att det  hugger  å så  det  e ju inget  vidare  mycket! 
min  platat  e för 740 Nm i motor  vrid å den e go at köra med!   teknik  grabbar

haj

Snabb farlig hänsynslös iq befriad

draminbil.nu
1 382 Inlägg
25 mars 2006
#7
Protoxal_vr6 skrev:
Tjenis  inga  problem med  4  puck sinter  å sten hård  tryck platta !
åker dte  på min  vr6 goffe  e  som å köra  original ju  smile å så värst  mycket  alla  säger att det  hugger  å så  det  e ju inget  vidare  mycket! 
min  platat  e för 740 Nm i motor  vrid å den e go at köra med!   teknik  grabbar

haj

Aldrig funderat på att om man bara använder ett mellanslag varje gång ser ett inlägg bra mycket seriösare ut?


12 086 Inlägg
25 mars 2006
#8
Indeed

62 Inlägg
25 mars 2006
#9
Ska det inte spinna vid varje rödljus!? Då e de ju bara bra om det hugger! tongue


505 Inlägg
26 mars 2006
#10
ludde__mannen skrev:
Protoxal_vr6 skrev:
Tjenis  inga  problem med  4  puck sinter  å sten hård  tryck platta !
åker dte  på min  vr6 goffe  e  som å köra  original ju  smile å så värst  mycket  alla  säger att det  hugger  å så  det  e ju inget  vidare  mycket! 
min  platat  e för 740 Nm i motor  vrid å den e go at köra med!   teknik  grabbar

haj

Aldrig funderat på att om man bara använder ett mellanslag varje gång ser ett inlägg bra mycket seriösare ut?

Hahaha:)

Calibra Turbo 4x4


Sök