2971
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

volvoraggare
4 776 Inlägg
19 december 2010
#3121
sjukt sugen på att bygga någe sådant här också när man ser  vilket jobb som blir nedlagt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 121 Inlägg
19 december 2010
#3122
ser grymt ut kommer bli snyggt


345 Inlägg
19 december 2010
#3123
som vanligt imponerad x1000 ! smile

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3124
STORT tack som fan för eran positiva respons smile smile smile

2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3125
racer-putte skrev:
Fatta va  BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRS  du kan få plats me i den konsollen  tongue   ser bra ut mannen smile
thanks  tur att man är nykterist då smile  men några redbull å sen koppla in AC´n direkt in så har man den kall tongue

2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3126
WooDMaN skrev:
Fett mannen.. Söndagen räddad massa najs bilder...
Fast nu har du ju spårat ur alldeles loltongue
thanks hombré cool
spårat ur näääää lol har ju bara börjat ....får se vart detta slutar tongue

2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3127
ironhead skrev:
sjukt sugen på att bygga någe sådant här också när man ser  vilket jobb som blir nedlagt
e bara börja smile

2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3128
ChriZtoffer skrev:
Kul å se att det händer nåt för nån iaf! smile Tror jag ska kasta ut datorn från garaget, fastnar ju bara vid den så fort man ska göra nåt åt bilen. wink Har funderat lite på det där med egen mittkonsoll jag också, kul idé då man kan göra lite som man vill.
lollollol

70 Inlägg
19 december 2010
#3129
Man får ju nästan komma upp till stockholm & be dig göra lite freaaky stuff med min bil haha;D


2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3130
Volvo_744gl skrev:
Man får ju nästan komma upp till stockholm & be dig göra lite freaaky stuff med min bil haha;D
hahaha...eller så tar du inspiration å tips från tråden å gör själv...de e roligare ..learn by doing smile

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
19 december 2010
#3131
Du är galen! big_smile  Fasen va spännande det ska bli att se slutresultatet sen!


volvoraggare
4 776 Inlägg
19 december 2010
#3132
PAIN skrev:
ironhead skrev:
sjukt sugen på att bygga någe sådant här också när man ser  vilket jobb som blir nedlagt
e bara börja smile
ahhhh men det får bli spartanskt hehe men ska nog bygga seriöst i en 740 i vår

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3133
MrH skrev:
Du är galen! big_smile  Fasen va spännande det ska bli att se slutresultatet sen!
haha tack... en trevlig komplimang som jag stolt bär med mig from now on big_smilebig_smile
Jag hade en liten tanke att bygga om mitten men sen roll...ja du vet hur jag är...det spårade ur lite å det värsta e ju att man inte e klar ännu lol

-Ja man har ju en vision sen hur det blir återstår ju att se ...bara hålla tummarna tonguebig_smile

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
19 december 2010
#3134
nice men egengjort mittkonsoll. fattade inte varför du skulle ha en takskärm mellan säterna än. och inte en vanlig men de förstår jag säkert sen:D


2 103 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
#3135
ironhead skrev:
PAIN skrev:
ironhead skrev:
sjukt sugen på att bygga någe sådant här också när man ser  vilket jobb som blir nedlagt
e bara börja smile
ahhhh men det får bli spartanskt hehe men ska nog bygga seriöst i en 740 i vår
låter som en plan ...då har du vintern att planera på å skaffa dig matriel wink
spartanskt...We are spartaaaa lol va nog inte de du menade lol men kunde inte låta bli ..sorry wink

2 103 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
#3136
tooffen skrev:
nice med egengjort mittkonsoll. fattade inte varför du skulle ha en takskärm mellan säterna än. och inte en vanlig men de förstår jag säkert sen:D
tack smile
Jag kommer bygga om takskärmarna så det inte är takskärmar längre wink
...blir bara vanliga 8" skärmar när jag byggt om å rensat dom ....har man det liggandes till övers sen förrut så varför inte använda dom...kostar ju inget tongue wink e inte märkvärdigare än så, förrutom att man får löda om lite när det gäller displayen men de e lugnt.

Takskärmar e ju lite för passé då fler å fler bara skruvar upp en takskärm utan nån finess..i allt från spec.byggen till bruksbilar.
..även om man bygger en cover till dom runtom så är det fortfarande *bara* en takskärm som vem som helst kan sätta upp å koppla in.... å sen tycker jag de e fult med takskärmar i mitt nya bygge wink
Senast redigerat av PAIN (20 december 2010)

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
20 december 2010
#3137
PAIN skrev:
tooffen skrev:
nice med egengjort mittkonsoll. fattade inte varför du skulle ha en takskärm mellan säterna än. och inte en vanlig men de förstår jag säkert sen:D
tack smile
Jag kommer bygga om takskärmarna så det inte är takskärmar längre wink
...blir bara vanliga 8" skärmar när jag byggt om å rensat dom ....har man det liggandes till övers sen förrut så varför inte använda dom...kostar ju inget tongue wink e inte märkvärdigare än så, förrutom att man får löda om lite när det gäller displayen men de e lugnt.

Takskärmar e ju lite för passé då fler å fler bara skruvar upp en takskärm utan nån finess..i allt från spec.byggen till bruksbilar.
..även om man bygger en cover till dom runtom så är det fortfarande *bara* en takskärm som vem som helst kan sätta upp å koppla in.... å sen tycker jag de e fult med takskärmar i mitt nya bygge wink
exakt takskärmar e lite sådär bättre i nackstöden eller liknande:D mvh johan


volvoraggare
4 776 Inlägg
20 december 2010
#3138
ska du skärmar i kofångarna också..hoppsan skulle inte sagt någe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 103 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
#3139
tooffen skrev:
PAIN skrev:
tooffen skrev:
nice med egengjort mittkonsoll. fattade inte varför du skulle ha en takskärm mellan säterna än. och inte en vanlig men de förstår jag säkert sen:D
tack smile
Jag kommer bygga om takskärmarna så det inte är takskärmar längre wink
...blir bara vanliga 8" skärmar när jag byggt om å rensat dom ....har man det liggandes till övers sen förrut så varför inte använda dom...kostar ju inget tongue wink e inte märkvärdigare än så, förrutom att man får löda om lite när det gäller displayen men de e lugnt.

Takskärmar e ju lite för passé då fler å fler bara skruvar upp en takskärm utan nån finess..i allt från spec.byggen till bruksbilar.
..även om man bygger en cover till dom runtom så är det fortfarande *bara* en takskärm som vem som helst kan sätta upp å koppla in.... å sen tycker jag de e fult med takskärmar i mitt nya bygge wink
exakt takskärmar e lite sådär bättre i nackstöden eller liknande:D mvh johan
precis ...även om nackstöd e rätt vanligt det med, men det är MYCKET bättre smile

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
20 december 2010
#3140
PAIN skrev:
tooffen skrev:
PAIN skrev:

tack smile
Jag kommer bygga om takskärmarna så det inte är takskärmar längre wink
...blir bara vanliga 8" skärmar när jag byggt om å rensat dom ....har man det liggandes till övers sen förrut så varför inte använda dom...kostar ju inget tongue wink e inte märkvärdigare än så, förrutom att man får löda om lite när det gäller displayen men de e lugnt.

Takskärmar e ju lite för passé då fler å fler bara skruvar upp en takskärm utan nån finess..i allt från spec.byggen till bruksbilar.
..även om man bygger en cover till dom runtom så är det fortfarande *bara* en takskärm som vem som helst kan sätta upp å koppla in.... å sen tycker jag de e fult med takskärmar i mitt nya bygge wink
exakt takskärmar e lite sådär bättre i nackstöden eller liknande:D mvh johan
precis ...även om nackstöd e rätt vanligt det med, men det är MYCKET bättre smile
om du frågar mig ska de vara stilrent men endå lixom fett de är de som är svårt som du brukar lyckas med:D



Sök