Pain din bil ser ut att bli sjukt grym, ser fram emot att se den i sommar. Har en fråga till er som håller på och plastar mycke, hur får ni ut lukten sen?, jag testade nog allt på min volvo 240 efter att ha plastat baslådan på den men ingenting gick, hur gör man?
Mvh
Gör såhär ! ta med dej typ 200 kr och sen far du till närmsta ok mack. sen så tänker du ut vilka dofter du gillar å sen köper du en helwiddis massa baum för dom där pengarna sen är de bara fylla bilen !
evilaudio kommer du att visa upp den & dema något i Sthlm med den? Eller kanske på streetcar fest i Eskilstuna? Så grymt byggt men det va din förra jetta oxå...
evilaudio kommer du att visa upp den & dema något i Sthlm med den? Eller kanske på streetcar fest i Eskilstuna? Så grymt byggt men det va din förra jetta oxå...
kommer nog mest åka på BRLs egna event men visst blir de andra oxå
Här jobbas det på ordentligt och det ser ju riktigt bra ut. Kommer rutorna bak att klara sig eller byter du ut dem mot plexiglas
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
kommer nog mest åka på BRLs egna event men visst blir de andra oxå
Lördag 23 Trollhättan BRL Streetmeet Kommer ni dit med?