jaha då kom transportbilen hem nu oxå ska snyggastill och lackas i samma särg som 760n å sen ska flaket förlängas ca 1-1,5m bilen går på nu men man ska ju ha plats för däck osv kommer en separat projekttråd för denna senare men ville dela med mig av den iaf 77a bedford diesel åka gratis å skatte befriat.. p.s lämmarna ska bytas ut mot ramper som ska vara lätta att komma åt och ta bort när man ska ha upp lr ner bilen
men med 760n händer de inte så mkt med förens på torsdag då nya trösklarna å rutramarna kommer men ev blir det ett litet uppbehåll du jag å kärringen ska flytta till hus snart å då ska de byggas garage
kommentera...
pärlan lite jobb men de e de värt
baken som ska förlångas med en liten "knäck" på ca 1-1,5m
rätt skaplig invändigt för att vara ett gammalt arbets fordon från -77 fast de blir ju lite bekvämare stolar i den å så sport ratt
Herrejävlar vad fet, i dubbel bemärkelse, verkar bli ett tydligt bevis på att man KAN sminka en gris och dessutom få det jävligt snyggt, det gäller bara att veta hur man ska gå till väga, dom som inte vet det köper japs och plast Ser fram emot att se denna i real life (ja du förtjänar inte förkortningar med ett sånthär bygge)
Tycker du ska hålla dig till dessa trösklarna, "alla" som breddar har du sådana lådor, våga vara unik!!!
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Herrejävlar vad fet, i dubbel bemärkelse, verkar bli ett tydligt bevis på att man KAN sminka en gris och dessutom få det jävligt snyggt, det gäller bara att veta hur man ska gå till väga, dom som inte vet det köper japs och plast Ser fram emot att se denna i real life (ja du förtjänar inte förkortningar med ett sånthär bygge)
Tycker du ska hålla dig till dessa trösklarna, "alla" som breddar har du sådana lådor, våga vara unik!!!
får tacka så jätte mkt får se på torsdag hur trösklarna får bli ska sätta dit dom provisoriskt så man kan se hur det blir ingen som vill komentera dragbilen??
får tacka så jätte mkt får se på torsdag hur trösklarna får bli ska sätta dit dom provisoriskt så man kan se hur det blir ingen som vill komentera dragbilen??
Ser jut ut som ett lik
haha den är as fräch plåtmässigt:P men en ny lack ska ju på å sen ska ramen å så målas sist den va in på bes så fick den en 2a å de va på ett ena hjul cylindern läckte sen des har den stått, men en ly ligger i så det är bara montera den och åka in å bes igen kommer bli ett fint ekepage
haha men nu börjar dammet i kassan komma fram så nu får man lugna sig har blivit lite mkt bilar men nu är glufsen bes iaf en vecka iaf innan ja måste in igen tack vare förra ägarn men vart bara skit fel iaf så de e fixat tills i helgen så nu sparar man lite pengar på att slippa tanka soppa månstret
då va det torsdag å rösklar/kjolar hämtade provmonterade dom för att se hur de skulle bli?? va tycker ni?? ska ja köra på de? funderar även på å antingen sätta 2ut blås igenom kjolen el ett hål för luft till bak bromsarna.. komentera...
dålig bild men man ser ju iaf hur jag hadde tänkt de
ser bra ut......tycker du ska köra på ventilations hålet till bromsarna också .... dra bara ett utblås på höger sidan ut genom tröskeln de blir nog snyggare än 2
ser bra ut......tycker du ska köra på ventilations hålet till bromsarna också .... dra bara ett utblås på höger sidan ut genom tröskeln de blir nog snyggare än 2
men de kommer du jumupp ut om jag har ett luft intag på båda sidorna å sen ett utblås bara på ena sidan annars får de gå ut i mitten bak
men de kommer du jumupp ut om jag har ett luft intag på båda sidorna å sen ett utblås bara på ena sidan annars får de gå ut i mitten bak
ne de tror ja inte de är ju ingen v8 så då måste man ju inte ha 2 utblås
ne de tror ja inte de är ju ingen v8 så då måste man ju inte ha 2 utblås
blir bra så annars hade jag tyckt det skulle vara så som bild nr1 men blir coolt så som du gar det nu så skall du köra ut avgasröret där bak bakom bakdäcket på sidan så kör du ventelationshål för bromsarna i trösklarna
då har man fått lite gjort igen.. men tycker att det är lite dött i tråden hoppas på att lite fler folk kan komentera snart.
men detta har hänt iaf
prov montera skärmen idag nu ska den bara breddas så den går linje med tröskeln
fick besök av 2 släktingar i helgen å dom kasta in en 940 bräda åt mig men va tvungen å liga lite i hörnet effter att nån troligt vis försökt bryta upp hansk facket.. blir nog å flocka den här sen.. kommer bli snyggt tror jag
sååå.. nu har jag fixat de alla påstår inte går... har bytt elen till hastighetsmätaren så nu slipper jag byta bak axel osv för att få mätaren till att gå rätt.. va lite pill men nu så.. ska bara fixa en ny nål för den gamla lick tyvär sönder men men.. blir ju bara en mätare framför ratten å de är självklart hastighets mätaren.. inte för att den räcker till för så mkt men de spelar ingen roll.. blir man stoppad i över 240km/t är de ändå kört