tkd_rille skrev:
Freddeponken skrev:
Hammarslag skrev:
Finns vissa gånger man faktiskt bör dölja sina tattueringar, under tex rättegångar! där det alltid sitter en äldre generation och får ett helhets intryck av dig. 50år + och dom uppskattar inte söndergaddade ungdomar lika mycket som om man glider in välklädd och iförd i ett par diskreta glasögon och sitter o tittar med valpögon.
Precis...sen tas man mer seriöst vid tex en arbetsintervju om den äldre generationen intervjuar...En som har huvudet på skaft iallafall=)
där beror de på helt också. ska du stå på mcdonalds får du inte ha något synligt alls, men du kan skära sönder armarna och få jobb ändå där.
men jobbar man i fabrik eller något annat sådant jobb och aldrig kommer stå och ta hand om kunder så är de helt skitsamma.
Om de hade stått någon med tatueringar på mcdonalds hade jag inte brytt mig. Men piercingar däremot hade jag inte gillat i närheten av mat.
Och vem fan vill ha jobb på Mc donalds ? går hellre arbetslös isf.
Det där kommer ändras snart, nu när tattueringar är så pass vanligt o accepterat.
Senast redigerat av Hammarslag (21 januari 2009)
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed