Har en historia som gör mig förbannad för att den är så dum, det var på den tiden man körde moppe.
Jag hade en lätt trimmad Yamaha Fs-1 den gjorde väl typ 50 knyck. Det var vinter och halt ute, vi har en kurva som är ökänd för sin halka här i byhålan, denna kurvan ligger precis efter en uppförsbacke så ni kan ju tänka er att jag höll nog 30-35 innan kurvan.
Givetvis så blev det lite köbildning bakom mig och några han ju ta sig förbi innan jag kom fram till kurvan, jag tar kurvan sakta o lungt eftersom att det var HALT, men moppen får ändå sladd och för att reda ut det så måste jag "ta ut" kurvan lite så jag hamna lite närmre mittlinjen, och DÅ KÖR EN IDIOT om på INSIDAN!
efter kurvan kommer en refug som jag höll på att bli inträngd i, så jag blev förbannad som fan så jag hytte näve och gav fingret... då prejar han in mig i refugen och stannar.... börjar skälla ut mig för att jag inte använde blinkers och tyckte att han hadde all rätt att köra om på insidan... jag käftade tillbaka lite och sen körde han iväg... idiot! men kan endå trösta mig med att han fick en buckla i dörren från mitt styre när han prejade mig... det var en ganska färska merca också så...
Hatar människor som tror att dem är störst bäst o vackrast, alltid har rätt osv. Jag menar hadde jag ställt till med kaos för att jag försökt köra om på insidan i en skarp 90 graders kurva I TÄTBEBYGGT område på 50 väg, så hade jag absolut inte ställt mig o skällt ut folk för att dem blir arga på mig!
Jag menar han måste ju ha sett att jag åkte på tvären och var nära på att ramla...
Senast redigerat av AcesHigh666 (23 januari 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.