3548
Sök

Xbox 360 tråden! Allt som rör Xbox 360... Allt som rör piratkopiering m.m. diskuteras INTE här!

379 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
Tjenare!

Sökte på xbox360 och såg att det inte fanns ngn "huvudtråd" om detta ämnet så jag tänkte att jag startar en smile

Här kan vi rekommendera spel, skryta om våra achievements cool , söka folk som spelar diverse spel över xbox live m.m. Med andra ord, allt som rör Xbox 360... smile

Jag själv spelar över xbox live smile Blir mest GTA 4 och lite Guitar Hero World Tour big_smile

Och alla er som har xbox 360 och inte äger spelet Gears of War (GoW) kan jag starkt rekommendera er att köpa det tongue Även 2:an...

Efterlyser: roll Undrar om det finns ngn som spelar NHL 07 då jag behöver spela en match online för att få en 25g achievements tongue Är inte jätte lätt att möta ngn då ingen verkar spela det längre utom jag ^^

Mvh
Senast redigerat av maximal_boost (30 januari 2009)

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
25 januari 2009
Jag kan passa på att rekommendera Forza Motorsport 2 och Guitar Hero serien.
Sjukt roliga spel som man kan sitta och nöta låångt efter att man har klarat ut dom big_smile

läste för övrigt att priset på Xbox Live "Guld" skulle sjunka, och det är ju bra, är ganska dyrt nu tycker jag roll

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
25 januari 2009
hehe ja okej det låter ju som en bra idé, själv har jag inte live Microsoft tyckte inte jag behövde det hehe
gear of wars 1 och 2, är sjuukt kul att köra coop på
och ja Forza 2 är skoj som fan, men man gör samma sak hela tiden, det blir lite enformigt men det är skoj smile

Saab

3 714 Inlägg
25 januari 2009
Guitar hero samt Forza motorsport är väl dom bästa spel jag testat iaf

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

74 Inlägg
25 januari 2009
Ja forza 3 ska ju komma i sommar om inte jag har helt fel med där äntligen sprint drift och drag är med smilesmilesmile
kommer bli grymt

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
25 januari 2009
Jag kollade upp det där nu när du sa det ( Google äger! tongue )
Iaf, så är det hittils bara rykten, men jag hittade detta

We know there is a certain section of the readership that hates our guts for posting rumors, but frankly, we really don't much care. We do our best to show exactly where rumors come from, and always leave it to you to make the decision about their truthfulness for yourselves. This next one came from the same survey page that the "Xbox Avatar" rumor came from, and has all sorts of goodies in it.

The page states that Forza 3 will ship on two discs, have some sort of "assist system", will be loaded to the brim with content (400 cars, 100 tracks, etc) and will have car deformation. Really though, the biggest news here is the possible hint (if the survey page is to be believed) that the game was constrained by the limitations of the DVD format ...

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
25 januari 2009
kan inte bärga mig tills forza 3 kommer ut big_smile, kommer säkert bli as grymt

Saab

VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 januari 2009
LeafBox skrev:
Jag kan passa på att rekommendera Forza Motorsport 2 och Guitar Hero serien.
Sjukt roliga spel som man kan sitta och nöta låångt efter att man har klarat ut dom big_smile

läste för övrigt att priset på Xbox Live "Guld" skulle sjunka, och det är ju bra, är ganska dyrt nu tycker jag roll

Någon källa på de där med Guld att de ska sjunka och hur mkt/när ska de ske annars? Behöver köpa ett nytt så kanske bra o vänta lite.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
25 januari 2009
Ja, jag såg en artikel om det på www.ign.com
Det fanns inte kvar på huvudsidan nu, men det går säkert att leta åt. wink

Läste den aldrig rakt igenom, så jag vet inte med hur mkt eller när den skulle sänkas. Men jag litar på IGN roll
Senast redigerat av LeafBox (25 januari 2009)

379 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
Köpte 12 månader för 399:- på webhallen för två veckor sedan. Inte jätte farligt tycker jag smile Men det klart, om det sänks lite grann gör det ju inget. tongue

Soubee
25 januari 2009
Spelar inte live, det använder jag datorn till. Men om man skall rekommendera spel så rekommenderar jag Fabel 2 tongue

★★★★★
455 Inlägg
25 januari 2009
har bara tre spel GTA IV, nhl 09 och GH world tour tongue men längtar till nya GH metallica kommer smile annars spelar jag inte så värst mycket, så fall nhl mest nu för tiden.

Mollllgan
25 januari 2009
Lirar mkt cod 4 samt left 4 dead nu...

Gears of war vet e fasen om det blior så mkt av tycker det känns lite sunkigt nu... men men bara o vänta o se om man kanske börjar lira det igen.

379 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
_S40_ skrev:
Gears of war vet e fasen om det blior så mkt av tycker det känns lite sunkigt nu... men men bara o vänta o se om man kanske börjar lira det igen.

Jag hade haft GoW i över ett och ett halvt år innan jag började spela det tongue Det var för ca. 2 veckor sedan jag och en polare körde igenom CO-OP vilket var as kul. Håller på i SP på insane nu cool

Polaren köpte 2:an nu i helgen vilket var grymt snygg tongue Dock hann vi inte spela klart men vi är på g big_smile

Mollllgan
25 januari 2009
maximal_boost skrev:
_S40_ skrev:

Jag hade haft GoW i över ett och ett halvt år innan jag började spela det tongue Det var för ca. 2 veckor sedan jag och en polare körde igenom CO-OP vilket var as kul. Håller på i SP på insane nu cool

Polaren köpte 2:an nu i helgen vilket var grymt snygg tongue Dock hann vi inte spela klart men vi är på g big_smile

Hmmm kanske skulle tessta 2:an och se hur det är=) får in på min trogna sida youtube o kika på det=)

Mollllgan
25 januari 2009
Skiljer det på läsaren i dem olika xboxen eller är det samma i allihop??? har ett premium men funderar starkt på att köpa eliten... min läsare har en tendens att skrammla till och föra ett helvetes oväsen emellanåt... Nån som har en aning???

Var kan man kolla lite FAQ om sånnt här??

Mvh

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
26 januari 2009
_S40_ skrev:
Skiljer det på läsaren i dem olika xboxen eller är det samma i allihop??? har ett premium men funderar starkt på att köpa eliten... min läsare har en tendens att skrammla till och föra ett helvetes oväsen emellanåt... Nån som har en aning???

Mvh

Miin Premium gör samma sak neutral
Men jag tror inte det löser sej även om man byter till Elit versionen hmm

Soubee
26 januari 2009
maximal_boost skrev:
_S40_ skrev:

Köpte ettan när jag köpte mitt 360 men jag köpte Guitar Hero samtidigt och jag har än så länge inte spelat GoW och det är nog 2 år sen jag köpte det... tongue Kanske borde testa det då....

_S40_ skrev:

Mvh

Det är olika läsare i 360;n finns, Samsung, Hitatchi och BenQ vad jag vet iaf...
Men det kanske funkar om du kör en rengörings disk i xboxen?
Men finns nog annars mer xbox/spel inriktade forum som kan svara bättre på denna frågan tongue

Mollllgan
26 januari 2009
Hej hopp...

Var inne på dustin.se nu och beställde elite versionen=)
Får ju 2 spel på köpet=)

Men nu en annan fråga hur gör man med sitt livemedlemskap?? har typ 2 veckor kvar på mitt kan jag föra över det till min nya konsoll eller går det av sig själv?

Vw trimmare
2 995 Inlägg
26 januari 2009
nån som vill köpa hdd/wlan/massa spel/trådlösa kontroller etc? brände cpun på min så den ligger bara och skräpar köper nog ingen ny heller...

Sök