Idag har ett mail med lite information om avfärdsdagen gått ut till samtliga anmälda. Jag lägger även upp mailet här i tråden ifall jag missat någon. Man blir rätt seg i huvudet efter ett tag med utskick via PM kan jag lova ;P
Karavaninformation
Nu på Lördag är dagen vi väntat på här! Målet med detta mail är att informera lite om själva samlingsplatsen i Mantorp. Jag bifogar en länk till en ”karta” med noteringar på som ni bör ha vid sidan av när ni läser detta för att förstå vad jag menar. Jag bifogar även en länk till en ”karta” med vägbeskrivningen till City Gross från E4:an så alla ska veta vart det ligger.
Såhär har jag tänkt: För att få struktur på samlingen använder vi den övre infarten till parkeringen (som den röda pilen visar). Väl inne på parkeringen så radar vi upp bilarna i led (liknande de gröna pilarna). Vid avfärd kör vi ut på den södra avfarten (som den blå pilen visar).
Dekaler kommer att delas ut på plats till samtliga bilar.
Parkering i Jönköping kommer ske vid A6. Vill man inte stå där får man avvika när man känner för det.
För er som åker från Katrineholm/Norrköping/Linköping, vänligen läs första inlägget i karavantråden för karavanen som startar i Katrineholm för information!
Va brukar hända på kvällen sen för aktiviteter ? glida runt till 3 och sen åka tebaka te lkpg/nrkpg , eller vara där nere i 2 dagar ? Det blir min första gång där nere därför jag frågar
Det man inte har under huvven får man ha i bagaget! WWW.AUTOHIFI.SE