Har dock inte hänt så mycket som jag skulle vilja men det är som det är Det som har hänt då, byggt avgassystem, passat in nya intercoolern, provmoterat takvingen, byggt en ny hållare till tändspolarna och satt dit nät & positionsljusen i fronten
Men går tydligen inte ladda upp bilder just nu så får avvakta innan de kommer upp
Blev tyvärr inte så mycket att skriva här då jag låg å felsökte eftersom boxen inte startar. Ovh fick idag klart för mig att de elscheman jag har inte stämmer utan har nu hittat rätt så imorgon blir det ner o mäta igen efter jobbet.
Hoppas på bättre tur då
I så fall blir det provtryckning och återmontering av insuget
Sorry, vet att det var länge sedan jag skrev här nu Men nu har man semester så ska hända lite nu är det tänkt. Fixat bränsleläckan nu iaf doch startar bilen inte än men har lokaliserat till att det måste bero på start relät, problemet är bara att jag vet inte vart de sitter eller hur det ser ut så snart blir det helkap på alla kablar o drar nya till de jag behöver
Och imorgon ska jag på en tripp o införskaffa lite mer av det svarta guldet Tror det kommer bli redigt nice
Då jag är sämst på uppdateringar så får de bli en nu Har inte kommit så långt med felsökningen mer än att det ska tydligen vara en blå kontakt i kupèn som felet kan vara i
Har iaf fått tätt på bränslesystemet så ska testa de igen nu då jag fått återmontera insuget
Har köpt mer av de svarta guldet som jag skrev i ett tidigare inlägg och även fått hem paket så nu blev det en pump mindre att dra runt på
AC pumpen borta
Motorn snart komplett igen
O de svart guldet Måste hitta en ny ruta till den bara.
Ny baklucka
Allt för idag men ska bli lite tätare med uppdateringarna nu känner jag Over and Out
kör på lexan ruta när du ändå ska byta? sparar en del vikt
Dea1982 skrev:
Då jag är sämst på uppdateringar så får de bli en nu Har inte kommit så långt med felsökningen mer än att det ska tydligen vara en blå kontakt i kupèn som felet kan vara i
Har iaf fått tätt på bränslesystemet så ska testa de igen nu då jag fått återmontera insuget
Har köpt mer av de svarta guldet som jag skrev i ett tidigare inlägg och även fått hem paket så nu blev det en pump mindre att dra runt på
schysst bygge riktigt fint blir de. hittar du billiga lexanrutor så lägg gärna ut en länk tänkte byta på min oxå
Har mailat lite med en firma i england om lexan-ruta. De har både vanlig lexan och även repfri. Dock känns det overkill med den repfria + att den kostar lite mer. När har du tänkt införskaffa isåfall?? Skulle man beställa 2 blir det bara 120kr extra i frakt mot att jag beställer 1 till mig.
schysst bygge riktigt fint blir de. hittar du billiga lexanrutor så lägg gärna ut en länk tänkte byta på min oxå
Har mailat lite med en firma i england om lexan-ruta. De har både vanlig lexan och även repfri. Dock känns det overkill med den repfria + att den kostar lite mer. När har du tänkt införskaffa isåfall?? Skulle man beställa 2 blir det bara 120kr extra i frakt mot att jag beställer 1 till mig.
Har precis skickat till en firma i usa me. Ska se om de har bättre pris
Precis fått svar från USA o där kostar rutorna $290 dvs ca: 2100kr sen ska man ha hem de men tror nästan dessa är billigast. Väntar på svar angående frakt.
okej låter nice vad ligger rutorna på för pris? beställer gärna tillsammans med dej när du gör de har dom alla rutor runt om?