Javisst de är ju inga problem, de har även sidorutor med skjutlucka som tillval i england. Jag tänkte först beställa sidorutor me fast jag anser att då måste jag byta till lättviktsdörrar me för att redigt spara vikt så de får bli ett senare projekt
okej a men rensar man orginal dörrarna helt blir dom inte tung mesta vikten sitter ju i elhissar lås och rutor ska prova å se hur många kg man kan ner dom tror de blir rätt mycke
Har fått lite svar angående bakruta och enligt mina kalkyler blir det 520kr/bakruta billigare att ta de från USA än England. Dock vet jag inte hur lång leveranstiden är från England. USA lär ta ca: 3,5-4 veckor.
Har fått lite svar angående bakruta och enligt mina kalkyler blir det 520kr/bakruta billigare att ta de från USA än England. Dock vet jag inte hur lång leveranstiden är från England. USA lär ta ca: 3,5-4 veckor.
Vad tycker ni om ni fortfarande är intresserade?
Behöver du betala tull när du beställer ifrån USA då? Det behöver du inte när du köper genom England.
Behöver du betala tull när du beställer ifrån USA då? Det behöver du inte när du köper genom England.
Ja jag behöver betala både tull o moms från USA. Ja det vet jag, det är bara 20% moms o sen frakt från england men endå är det billigare att ta det från USA. Det är bara leveranstiden som skiljer så vill man spara o vänta eller lägga till o få snabbt
vad kommer en ruta att kosta? om jag är på så känns ju USA mest aktuellt eftersom säsongen ändå är typ slut
Dea1982 skrev:
Carlberglol skrev:
Dea1982 skrev:
Ja jag behöver betala både tull o moms från USA. Ja det vet jag, det är bara 20% moms o sen frakt från england men endå är det billigare att ta det från USA. Det är bara leveranstiden som skiljer så vill man spara o vänta eller lägga till o få snabbt
- Thermoformed front door screen - Thermoformed rear screen - Black borders applied to rear screen
Kostade 4000kr + frakt och är samma kit som jag kommer köra med.
Nice, har ju inte ens hunnit skicka mail
Man kan räkna med bra passform? Blir bökigt om de inte passar helt hundra
Jag vet ärligt talat inte hur passformen är men skicka ett mail till honom. Hoppas på bra passform då jag ska med ha men du hinner beställa innan mig i så fall hehe
Produkter åker in varje dag i shoppen och bara lexanrutorna var otroligt många.
Jag väntar på svar från BADASSPARTS för de har faktiskt de bästa priset just nu om man får sidorutorna me för 4k Så jag är redo o beställa bara ja får reda på totalapriset
Jag väntar på svar från BADASSPARTS för de har faktiskt de bästa priset just nu om man får sidorutorna me för 4k Så jag är redo o beställa bara ja får reda på totalapriset
jasså men han skulle ja kunna snacka med sj då. köper rätt mycke delar av han