2655
Sök

Sveriges värsta bilförare

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
26 mars 2009
kunde inte avgöra själv vem av dom som var sämst! kunde dom inte fått tio lektioner var istället? å dela på vinsten/förlusten!? tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

812 Inlägg
26 mars 2009
På tal om det. vem vågar åka med Anitha Nygårds

http://www.blocket.se/vi/20767626.htm?ca=20_s

"The Stig"
390 Inlägg
26 mars 2009
Gurkan va ju helskön.Såg helt förstörd ut på slutet.Han var ju klart roligast.Även sonen Robert till Anita..

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

86 Inlägg
26 mars 2009
Den blonda tjejen Cissi är ifrån Tidaholm, där jag bor:D

Dansgolvet är till för dom som inte har råd å supa i baren:D

STREETRACER
892 Inlägg
26 mars 2009
borde typ låsa in den där patrik...  har stört mig på honom och hans sätt att köra bil och allt möjligt med honom ända från början..  tycker de borde ta med pensionärer i programmet för de brukar juh inte vara några höjdare i trafiken...  typ en halvblind gumma elr gubbe som knappt orkar trycka ner några pedaler... och varken hör elr ser de andra trafikanterna..  lätt sämre och mer trafik farligare än gurkan.. 
programmet e underhållande för man både skrattar,blir förvånad och blir förbannad...  sen om det är fejk elr inte spelar inte mig nån roll iaf hehe

Bmc Crew

Meister
6 763 Inlägg
26 mars 2009
Sketstopp24v skrev:
borde typ låsa in den där patrik...  har stört mig på honom och hans sätt att köra bil och allt möjligt med honom ända från början..  tycker de borde ta med pensionärer i programmet för de brukar juh inte vara några höjdare i trafiken...  typ en halvblind gumma elr gubbe som knappt orkar trycka ner några pedaler... och varken hör elr ser de andra trafikanterna..  lätt sämre och mer trafik farligare än gurkan.. 
programmet e underhållande för man både skrattar,blir förvånad och blir förbannad...  sen om det är fejk elr inte spelar inte mig nån roll iaf hehe

Joo Patrik är smått speciell tongue Men jag undrar hur han har fått sin tjejl. Hon verkar ju vettig och ser bra ut men de där stolpskottet?

Smålänning
7 887 Inlägg
26 mars 2009
Tror inte det är uppgjort... I första programmet sa ju t.om "Gurkan" att han köpte ett sånt där "enkelt" körkort utomlands, betala lite pengar och få det, sen byta det till ett svenskt bara för att han kuggade 4 uppkörningar...

Stog i sista avsnittet nu att Patrik körde upp 11 ggr...  Så Jag tror verkligen nu at dom är så dåliga som det verkade... I alla fall nästan.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

?
1 038 Inlägg
26 mars 2009
camaro67 skrev:
Tyckte de var fel att gurkan vann? Eller förlorade? Men de va riktigt kul på slutet när Adam sa att han inte skulle få tillbaks körkortet. Mördarblick! Jag tyckte att Patrik var absolut sämst.

Tycker oxå de va fel att Gurkan blev sveriges värsta bilförare, fanns ju faktiskt massor av ggr där han va överlägset bättre än stoplskottet Patrik....

Sen fattar ja inte varför dem bara räknade upp Gurkans bötes belopp när dem andra 2 gjorde minst lika många misstag....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

76 Inlägg
26 mars 2009
Cissis kompis (co. driver). Hon borde ju vara med istället för Cissi!

Men gurkan är ändå skön big_smile http://www.youtube.com/watch?v=eeBBxcSWcd8

Eller Robert och Marcus big_smile http://www.youtube.com/watch?v=az2EWG0EOek

1 002 Inlägg
26 mars 2009
camaro67 skrev:
Sketstopp24v skrev:

Joo Patrik är smått speciell tongue Men jag undrar hur han har fått sin tjejl. Hon verkar ju vettig och ser bra ut men de där stolpskottet?

Det har jag me funderat över.. Kan hon va både blind och döv kanske?

...

3 259 Inlägg
26 mars 2009
camaro67 skrev:

Vill bara klargöra att Patrik o Sara inte är ihop, dom är sysslingar(ej blodsligt utan ingift)! Sara är ihop med mig btw!big_smilebig_smile

Och till dom som tror att programmet är uppgjort så måste jag göra er besvikna.. jag bevittnade personligen hur patrik inte förstod sitt misstag med att köra åt fel håll i rondellen förrän långt efter att det spelades in.. trodde inte mina ögon men han fattade verkligen inte att "sväng vänster" betydde att han skulle åka 3/4 varv och sedan svänga! Så tyvärr så är det inte uppgjort eller styrt av manus på nåt sätt! Sen om vissa i programmet överdriver kan jag inte svara på, det får dom stå för! Alla kommentarer som sägs är äkta och inte påhittade av nån annan... Att nån som deltagit i programmet skulle ha påstått att det går efter manus tvivlar jag starkt på pga den enkla anledningen att det INTE går efter manus!

MVH/Jon
Senast redigerat av JonR (26 mars 2009)

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
26 mars 2009
"Eh idiot, du är idiot, öh idioten här sa sväng vänster, ge fan i handbromsen idiot" lol Gurkan for president!

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

104 Inlägg
26 mars 2009
haha gurkan e för skön, bästa kommentaren på länge "Idiot sluta andas, rutorna blir svettiga" lollollol

379 Inlägg
27 mars 2009
aakesson skrev:
På tal om det. vem vågar åka med Anitha Nygårds

http://www.blocket.se/vi/20767626.htm?ca=20_s

haha nån måste skojja

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

7 100 Inlägg
27 mars 2009
ingen av alla som var med i de där programmet skulle ha körkort!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

945 Inlägg
27 mars 2009
Sarah är ju sjukt het iaf kan vi alla ta i hand för! big_smile
Patrik borde avlivas! Dessutom kaxar han emot rallyföraren och säger att hon inte kan köra haha.
Vem fan är det som inte kan vänster eller höger, sen skriker han som en tjej.
100spänn på att han är smygfag på fritiden och bad om gurkans nummer i slutet.

Annars diggade jag co-drivern Robert mest.
Förresten så kan man ju ansöka till Programmet just nu, någon som har tänkt på det?

Jag har själv redan sökt, men nu kan jag iofs redan köra bil men vi alla kan ju överdriva wink

Annitha har ju annars gått ut med att hon kan köra, men gör allt för uppmärksamhet i tv.
Något i stil med "cafè-forum" hette stället där hon skrev ..

1 489 Inlägg
27 mars 2009
mur skrev:
haha gurkan e för skön, bästa kommentaren på länge "Idiot sluta andas, rutorna blir svettiga" lollollol

Han är fan kung big_smile big_smile big_smile big_smile

• Även den starka måste ta i när han skiter

787 Inlägg
27 mars 2009
Bjare skrev:
Patrik borde avlivas! Dessutom kaxar han emot rallyföraren och säger att hon inte kan köra haha.

Förresten så kan man ju ansöka till Programmet just nu, någon som har tänkt på det?

Jag har själv redan sökt, men nu kan jag iofs redan köra bil men vi alla kan ju överdriva wink

Annitha har ju annars gått ut med att hon kan köra, men gör allt för uppmärksamhet i tv.

Nej det kan vi alla inte ta i hand för!!!!

Förresten så suger programmet fruktansvärt mycket, måste va det sämsta dom kommit på sen bonde söker fru!! Tacka vet jag Våra bästa år. madroll

945 Inlägg
27 mars 2009
AlvereZ skrev:
Bjare skrev:

Nej det kan vi alla inte ta i hand för!!!!

Förresten så suger programmet fruktansvärt mycket, måste va det sämsta dom kommit på sen bonde söker fru!! Tacka vet jag Våra bästa år. madroll

Men dessa åsikterna är ju bara för att du totalt saknar smak om både chicks och tv-program rolllol haha smile

Sök