Någon här som såg det? Man vill ju tro att dessa människor inte är på riktigt. Dom trafikinspektörerna på vv som godkänt uppkörningarna med dessa borde ju sitta nu med en ångest värre än under en bakfylla.
Känns fel att kalla det för underhållningsprogram med tanke på vilka faror såna förare utsätter andra för
Någon här som såg det? Man vill ju tro att dessa människor inte är på riktigt. Dom trafikinspektörerna på vv som godkänt uppkörningarna med dessa borde ju sitta nu med en ångest värre än under en bakfylla.
Känns fel att kalla det för underhållningsprogram med tanke på vilka faror såna förare utsätter andra för
Jag hoppas att det programet är lika uppgjort som Jerry Springer!
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
"det är ett ställe där vi blattar betalar 2000kr och får körkortet direkt, pluggade i fyra timmar bara"..... verkar finnas många sätt att få körkort på idag.
Jag såg förra säsongen och ska se reprisen på kvällens avsnitt men det märks så jävla tydligt att det bara är skådespeleri. Visst finns det de som kör uselt men vissa saker är för overkliga...
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra