ROE skrev:
Audi-powah skrev:
du med ditt skitsnack igen för det första sen när gillade jag inte kicker?
för det andra sen när såg impact illa ut och upphägningen mjuk har du ens en anning hur hård upphägningen till spolen är på deras basar?
för det tredje jag sa inte man inte kunde burpa högt men de blir lätt slappa/hängmattaeffekt på dom när man burpar för mycket.
för det fjärde du snackar rent struntprat när du ryser av dig sånna ord så jag vill se lite fakta bakom det!
kom till mig den dagen "du" nånnsin fått dinna kickerbasar spela högre än minna impact basar då kan du börja snacka!
Det finns två sider av dig internet mannen och verklighetsmannen, i verkligheten är du den tyste och håller med, men på internet är du den store lögnare som exempel gas eller orion i fyra ohm m.m..
När ska vi få se bilder på ditt GAS COMPETITION?
Ja upphägningen är mjuk detkan du ej säga någont om men sen att den är hård p åandra ställen har inte til lsaken att göra för nu sa jag upphängningen.
Tråden handlar om 18" man kan spela högt med och du säger att man demar med den basen? Man kan tydligen spela högt med den, men enligt dig är det en demar bas bara. Står tydligt.
De gör jag redan 145,1 är högre än 143,6 plus gå du ner i min avstäming så blir det nog större siffror
. Japp och den dagen du tar rekord som kicker så snacka du
Fakta ja följ fiesta projektet om inte det är fakta nog.
Det är inget fel på impact igentligen
kanske är användaren?
Tänk på att erfarenhet är mycket mer värt än fakta, och det har vi båda mycket lite av.
Skita inte ner fr3kazo1d tråd mer, plus admin gillar ej om man snackar annat i trådarna så skriv i gb eller pm om det är någon mer.