Detta har hänt: http://www1.garaget.org/gallery/archive/108765/589487_14vc9s.jpg Ändrade planer på grenrörshållet! Jag blev med grenrör här i dagarna, då min vapendragare kom på att han skulle köpa ett styggare grenrör med T4 fläns. Tack och bock sade jag! Skall moddas för att få dit den separata wg:n...
Tjena! Var det bra passform på grenröret? Är det ett så kallat "kina"? mvh
Ja visst är det ett kina-grenrör. Fick ta upp hålen lite för att det skulle gå emot mot toppen, men det var ju ingen fara... Håller tätt nu iaf, risken med dessa är väl att de spricker har jag hört. Har klarat mig än så länge
tja jag hade planer förr på att åka till malby utanför strängnäs på driftingträning, men det blir nog inte så.. blir till å satsa på lunda enbart.. hörs!
Senast redigerat av nosskirenibor (5 augusti 2009)
tja jag hade planer förr på att åka till malby utanför strängnäs på driftingträning, men det blir nog inte så.. blir till å satsa på lunda enbart.. hörs!
Ja men precis, Drifting på Lunda den 23/8! Jag och Robin kommer vara där och smiska våra beemers.
Däckspons från Österby däck är fixad, blir najs att åka på sprittnya hjul
Hoppas på att prestera bättre än förra året, med mer körvana och uppgraderad bil...
-08 så försökte jag backa runt större delen av banan
Hehe, ja jag dammade av ordentligt... Tändningen började dumma sig på bilen, så den sackade och sen kom all effekt på en gång. Jag borde ha rett upp det, men ibland hinner man bara inte Skönt att inget gick sönder bara, men synd att inte "dagens avåknin" korades
Hehe, ja jag dammade av ordentligt... Tändningen började dumma sig på bilen, så den sackade och sen kom all effekt på en gång. Jag borde ha rett upp det, men ibland hinner man bara inte Skönt att inget gick sönder bara, men synd att inte "dagens avåknin" korades
aah såg det på en bild nån stans, tur att inget hände me bilen eller dig då
de e lätt hänt att åka av om de händer oförutsedda saker
ja de e frågan! blev inge lunda för våran del iaf, å nu verkar de ju nästan som om sesongen är över för oss "driftare". Bara vänta tills isen lagt sig å ut å bränna på nån sjö istället...!
ja de e frågan! blev inge lunda för våran del iaf, å nu verkar de ju nästan som om sesongen är över för oss "driftare". Bara vänta tills isen lagt sig å ut å bränna på nån sjö istället...!
ja är det så illa?! jag har inte sett att det ska bli några fler träningar eller tävlingar i krokarna iår? har ni hört någe?
Nu var det väldigt länge sedan jag uppdaterade, mest för att själva beemer-påhitten har legat lite på is. Därför tänkte jag lägga upp lite bilder på vad jag har hållt på med i flera månader. Blir kanske lite "blogg"-känsla över min projekttråd nu, men ett garage på 96 kvm är väl inom rätt genre?