Ett projekt som spårat ur mer och mer för varje år som gått... Köpte bilen för ca 5 år sedan och tanken var att göra lite småfix på den och besikta den, men nu är tanken att bygga bilen så den går kapa fina varvtider på bana och... Visa mer
Gillar ditt bygge. Det där kommer nog bli skitbra när det är klart. Gillar breddningen skarpt. Jag håller på med ett par photoshopbilder på bilen som jag kastar upp här sen . Eller så mailar jag dom till dig
Gillar ditt bygge. Det där kommer nog bli skitbra när det är klart. Gillar breddningen skarpt. Jag håller på med ett par photoshopbilder på bilen som jag kastar upp här sen . Eller så mailar jag dom till dig
tack! är grymt tacksam för att någon hjälper till med ideér till bygget så det kan bli "mer" speciellt! du kan lägga upp bilderna här;)
Till o börja med så ballade PS ur totalt. Så fick köra gimp som jag inte fattar något av. Så det blir bara en bild som är värdekass. Men syns på ett ungefär hur jag har tänkt iaf . Så här bjuder jag på en Idé till dig. Eller har du kanske tänkt att köra enfärgat?
Senast redigerat av Volvo142_73a (24 november 2009)
Sitter just nu och håller på med en riktigt cool design till din bil. Antar att du inte kommer göra den så. Men det hade varit redigt ballt. Och garanterat den enda i världen.
Rätt coolt blir det. OBS! Bilden är inte klar på långa vägar. Orkade bara inte sitta o göra mer. Måste zooma in o fylla i varje pixel för sig och det lär ta halva mitt liv . Använder fortafarande samma skitprogram
Rätt nice med den gröna
Fräckt. Men njae . OBS. Har tonat dina rutor också
Denna grå gillar jag som fan
Denna blå hade varit nice. Den passar till din breddning
Här försökte jag taksänka din bil en aning
Senast redigerat av Volvo142_73a (25 november 2009)
http://www1.garaget.org/gallery/archive/131019/807348_yaj5nx.jpg Rätt coolt blir det. OBS! Bilden är inte klar på långa vägar. Orkade bara inte sitta o göra mer. Måste zooma in o fylla i varje pixel för sig och det lär ta halva mitt liv . Använder fortafarande samma skitprogram
jag gillar nog den gråa bäst har själv photoshopat en bild med lite R fälgar. men jag funderar på att lacka den i mercedes grå med lite metallic effekter i. sen skall motorrummet kanske vara mattsvart:D får se hur det blir
http://www1.garaget.org/gallery/archive/131019/807348_yaj5nx.jpg Rätt coolt blir det. OBS! Bilden är inte klar på långa vägar. Orkade bara inte sitta o göra mer. Måste zooma in o fylla i varje pixel för sig och det lär ta halva mitt liv . Använder fortafarande samma skitprogram
jag gillar nog den gråa bäst har själv photoshopat en bild med lite R fälgar. men jag funderar på att lacka den i mercedes grå med lite metallic effekter i. sen skall motorrummet kanske vara mattsvart:D får se hur det blir
Aha okej. Jag tycker nog att du ska köra på det gråa
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
Japp idag har jag fått slipat in ventilerna och även monterat ihop toppen med det som går innan jag kan sätta på den på blocket. fick även tagit ut kamaxellagrena. riktig "neger jobb" va de
ihopplockad topp:)
inslipade ventiler detta va ett riktigt "neger jobb"
Haha, karborundum och sugkoppsstav, vilket lir tänk på de stackarna som stod med det förr, de som inte hade gradningsverktyg till grovjobbet
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
Ja, då va de en liten update igen då dock blev det dåliga biler p.ga att jag endast hade mobilkameran
Då var den jobbiga kabelhärvan borta och insuget borta
det var allt för idag, blir förhoppningsvis mer mekande till veckan när jag fått hjälp av brorsan med att lyfta upp motorn på motorbocken blir rivning av hela motorn då