3150
Sök

Ford Sierra Dohc

112 Inlägg
Fordmaffian87
14 mars 2010
hur långt har du hunnit?, är sugen på å komma förbi å titta på bygget nu till veckan smile

979 Inlägg
17 mars 2010
Trådstartare
streetlover skrev:
jo men snurbo måste du ju ha in xD

äh xD

Hpc

979 Inlägg
17 mars 2010
Trådstartare
Fordmaffian87 skrev:
hur långt har du hunnit?, är sugen på å komma förbi å titta på bygget nu till veckan smile

blocket e strac klart:) ska bygga klart tråget. Sen e de bara packningar:) inte mkt o se just nu. Komma förbi? du bor i hässleholm ju:P

Hpc

Fordmaffian87
18 mars 2010
Jo men jag kanske ska till blekinge nu i veckan å kolla på 2 granador nämligen smile

979 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
Fordmaffian87 skrev:
Jo men jag kanske ska till blekinge nu i veckan å kolla på 2 granador nämligen smile

jaså:P ser man. ja just nu står blocket på pall, inte mkt alls o se tyvär:p

Hpc

Fordmaffian87
18 mars 2010
ahh oki.. väntar ju på första filmen big_smilebig_smile

979 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
Fordmaffian87 skrev:
ahh oki.. väntar ju på första filmen big_smilebig_smile

du kan se den live i augusti=)kommer köra blackrace den 28:e smile

Hpc

Fordmaffian87
18 mars 2010
Vart är de då? sugen på de själv tongue

979 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
Fordmaffian87 skrev:
Vart är de då? sugen på de själv tongue

i kalmar smile

Hpc

Bleking
137 Inlägg
3 maj 2010
detta ser gö bra ut smile lycka till smile Tummen upp

979 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
linnee skrev:
detta ser gö bra ut smile lycka till smile Tummen upp

står ganska still just nu=)

Hpc

60 Inlägg
4 maj 2010
Vilka sköna idéer man får nu när man läser din tråd. Ska ta hand om min på utsidan när jag är klar med ljudbygget. Vilken årsmodell är det på din bil? Du har inte lte fler bilder på hur du gjorde med växellänkarset?

/Rydan73

979 Inlägg
5 maj 2010
Trådstartare
Rydan73 skrev:
Vilka sköna idéer man får nu när man läser din tråd. Ska ta hand om min på utsidan när jag är klar med ljudbygget. Vilken årsmodell är det på din bil? Du har inte lte fler bilder på hur du gjorde med växellänkarset?

/Rydan73

Kul att höra=) jag ska nog kunna plocka fram lite fler bilder smile

Hpc

112 Inlägg
10 juli 2010
tjo. hur skapade du din projekt tråd? har tänkt att börja med en till min sierra eftersom ja har gjort en del med den nu men hittar fasen inte hur ja ska gå till väga för att starta en tongue

979 Inlägg
27 juli 2010
Trådstartare
streetlover skrev:
tjo. hur skapade du din projekt tråd? har tänkt att börja med en till min sierra eftersom ja har gjort en del med den nu men hittar fasen inte hur ja ska gå till väga för att starta en tongue

minns fan inte smile va så längesen:P

Hpc

979 Inlägg
27 juli 2010
Trådstartare
TILL ALLA LÄSARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter många månaders uppehåll så har det äntligen dragit igång. Varit trött på att meka samt att det har vart dåligt om pengar. Igår fick jag ett cp ryck och drog igång. Lite halv taskigt med bilder men för er som läser så förutsätter jag att ni hänger med me tanke på att ni antagligen kan lite om bilar smile Tråden skapades som en kul grej, nu har det blivit nånting helt annat!! Det ligger redan en massa bilder uppladdat lite här & var. Läser ni det så är det lättare att hänga med. Jag tänker inte göra så himla stor grej av dethär. Istället så laddar jag upp bilder om motorbygget samt skriver lite information om vad som görs & vad som komma skall! För er som undrar så svarar jag gärna på frågor. Projektet heter "Ford sierra stroke 2,3 8v" Alltså, detta är en tråd som bevisar samt ger lärdom till er som påstår att Dohc motorn inte går att få någon fjutt i smile så nu drar det igång.

Hpc

907 Inlägg
27 juli 2010
vart är bilderna då?????

979 Inlägg
28 juli 2010
Trådstartare
primeramannen skrev:
vart är bilderna då?????

Pga att garaget.org ändrar sin hemsida konstant nu så gick det inte att ladda upp bilder sist!
Jag ska pröva att ladda upp bilder nu ikväll!

Hpc

Sök