Vilka sköna idéer man får nu när man läser din tråd. Ska ta hand om min på utsidan när jag är klar med ljudbygget. Vilken årsmodell är det på din bil? Du har inte lte fler bilder på hur du gjorde med växellänkarset?
Vilka sköna idéer man får nu när man läser din tråd. Ska ta hand om min på utsidan när jag är klar med ljudbygget. Vilken årsmodell är det på din bil? Du har inte lte fler bilder på hur du gjorde med växellänkarset?
/Rydan73
Kul att höra=) jag ska nog kunna plocka fram lite fler bilder
tjo. hur skapade du din projekt tråd? har tänkt att börja med en till min sierra eftersom ja har gjort en del med den nu men hittar fasen inte hur ja ska gå till väga för att starta en
tjo. hur skapade du din projekt tråd? har tänkt att börja med en till min sierra eftersom ja har gjort en del med den nu men hittar fasen inte hur ja ska gå till väga för att starta en
TILL ALLA LÄSARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter många månaders uppehåll så har det äntligen dragit igång. Varit trött på att meka samt att det har vart dåligt om pengar. Igår fick jag ett cp ryck och drog igång. Lite halv taskigt med bilder men för er som läser så förutsätter jag att ni hänger med me tanke på att ni antagligen kan lite om bilar Tråden skapades som en kul grej, nu har det blivit nånting helt annat!! Det ligger redan en massa bilder uppladdat lite här & var. Läser ni det så är det lättare att hänga med. Jag tänker inte göra så himla stor grej av dethär. Istället så laddar jag upp bilder om motorbygget samt skriver lite information om vad som görs & vad som komma skall! För er som undrar så svarar jag gärna på frågor. Projektet heter "Ford sierra stroke 2,3 8v" Alltså, detta är en tråd som bevisar samt ger lärdom till er som påstår att Dohc motorn inte går att få någon fjutt i så nu drar det igång.