3038
Sök

Nån som spelar Diablo 2 LOD?

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
bara undrar? tycker själv det är bästa PC spelet som gjorts big_smile

998 Inlägg
3 februari 2009
Har gjort.. Men datorn ville inte mer så tre av mina gubbar försvann.. Orkar inte spela om det igen och igen. Väntar tills jag kan köpa en ny dator så blir det Diablo III

Men helt klart ett skit bra spel smile
Senast redigerat av LordLife (3 februari 2009)

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Sleeper
3 084 Inlägg
3 februari 2009
efter 6 ladders så är man less wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
LordLife skrev:
Har gjort.. Men datorn ville inte mer så tre av mina gubbar försvann.. Orkar inte spela om det igen och igen. Väntar tills jag kan köpa en ny dator så blir det Diablo III

okej, spelat det till och från sen det kom jag, är nu på lvl 80 med droiden tongue..

jo men tror inte det kommer bli nå speciellt roligt, är ju jävligt likt WoW, och det tycker jag är helt värdelöst iaf..

Mvh

182 Inlägg
3 februari 2009
Spelade som fan... för 8 år sen!
Trodde inte man spelade det längre.

...Fast för mitt eget bästa ska jag nog inte läsa mer i denna tråd, har fått återfall förr!

1 062 Inlägg
3 februari 2009
tal0n skrev:
LordLife skrev:

okej, spelat det till och från sen det kom jag, är nu på lvl 80 med droiden tongue..

jo men tror inte det kommer bli nå speciellt roligt, är ju jävligt likt WoW, och det tycker jag är helt värdelöst iaf..

Mvh

det e INTE diablo2 som e likt wow utan det e wow SOM E LIKT DIABLO 2!!!!!!

och ja jag tycker det e det bästa rollspelet som släppts än sålänge

mvh

Team Björkeryd

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
3 februari 2009
wildboy_87_ skrev:
tal0n skrev:
LordLife skrev:

Mvh

mvh

Är inte direkt helt märkligt att WoW har snott en del från D2. tongue

Men jatack, Diablo 3 vill jag har nuuuu, för tvåan var faktiskt riktigt mysigt.
Dock så är ju faktiskt HL2 serien det bästa som har gjorts i spelväg!

Whine whine!

Sleeper
3 084 Inlägg
3 februari 2009
asså fan så jag längtar efter 3an speldiablon har redan börjat dra i örat hmm

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
wildboy_87_ skrev:
tal0n skrev:
LordLife skrev:

Mvh

mvh

skrev att Diablo 3 inte 2, är likt wow.
om du kollar på trailers från Diablo 3 så är det ju samma miljö som Wow och, samma typ av gubbar och grafik.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 februari 2009
Ojojoj, det är spel man har geekat mycket  genom åren! Kommer ihåg min Paladin med enigma och hoto, massa soj's osv.....Jag tänker aldrig börja spela WOW!

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 februari 2009
sand3rs skrev:
Spelade som fan... för 8 år sen!
Trodde inte man spelade det längre.

...Fast för mitt eget bästa ska jag nog inte läsa mer i denna tråd, har fått återfall förr!

Så sant! Jag vart as sugen på att installera det nu roll sad

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
4 februari 2009
Jag spelar.. Lite grann, iallafall smile När man inte har nått att göra.. Men nu har det blivit lite mindre.

Men visst har man gubbarna kvar.. Kör NonLadder..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
4 februari 2009
-Mackan- skrev:
Ojojoj, det är spel man har geekat mycket  genom åren! Kommer ihåg min Paladin med enigma och hoto, massa soj's osv.....Jag tänker aldrig börja spela WOW!

En Hammerdin, låter det som ? big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Skogsmålare
630 Inlägg
4 februari 2009
Självklart lirar men D2 Lod. Har två Hammerdins på lvl 93

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
4 februari 2009
jynsa skrev:
Självklart lirar men D2 Lod. Har två Hammerdins på lvl 93

93... Jag tycker det tar en evighet att komma till 91.. Jävla massa baalruns..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Skogsmålare
630 Inlägg
4 februari 2009
Ja tar sjukt långtid att lvl när man kommer över 90 .. men snart är man på 94

998 Inlägg
4 februari 2009
tal0n skrev:
LordLife skrev:

Mvh

Var på lvl 89 med min paladin kommer inte ihåg vad den hade men gjorde typ 3k-6k i skada ibland har man tur att hitta bra grejer.
Min amazon var på lvl 82, kom inte längre, hon var helt kass dog för ofta tongue
Sen hade jag en paladin till på lvl 85 gick inte bra där heller.
Har börjat snegla på skivorna och tänka om man skulle kanske kanske börja igen.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
Tycker då att ni ska börja spela igen för har nött till och från sedan 94, var det då det komm?
har kört igenom Nighmere och Hell många gånger.. ^^

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 februari 2009
Vad heter ni då? Jag kommer fan inte ens ihåg alla kommandon för friendlist osv... Vet fortfarande inte om jag vågar installera det igen tongue Det tar ju sån satans tid innan man får alla bra runor och ett någorlunda bra gear.

Sleeper
3 084 Inlägg
4 februari 2009
fan saknar min poisonnecro med perf mara perf deathweb perf bramble sojs och massa poison charmar. Helt ofuskad ladder innan laggdupesen var påkomna jävlar vad kul han var att köra men sen tog laddern slut, och sen blev den skit sad

åsså hitta man 4 sojar på 3 dar big_smile hitta inga flera sen

Telebarb med ehh battlecry? var också jävligt kul smile

jag har nog gjort alla kombinationer av gubbar och alla upp på lvl 80... fast på den tiden var man arbetslös ett tag också.
Senast redigerat av Sushikocken (4 februari 2009)

Sök