2936
Sök

Nån som spelar Diablo 2 LOD?

LillNaisarn
7 februari 2009
-Mackan- skrev:
Sushikocken skrev:
och jag som trodde non-ladder var till för sk noobs ^^,

inge kul då alla har perf gear

Man får inte perf gear över natten, det är mycket geekande och väntande på bra trades innan man har skaffat perfekt gear.....

Det beror på hur man ser på saken. Jag menar hur många riktiga elit's ser du på ladder?
Bara se vart dom topprankade spelarna håller till ta tex Nirvana har lirat non-ladder sen flera år tillbaka.
Bara se på RIP håller dom till på ladder? Nej och dom har varit Nummer 1 Clan i fleeera år. (dvs riktiga rip och inte -RIP- eller snarlika)

Allt beror inte på EQn du kan ha perf EQ och lagt stats/skills helt fel och din char suger ändå.
Sen så har jag mött dom som haft 100% perf ger även med tex 45Life SKS och ändå inte vunnit, allt hänger inte på EQn.

Detta är dock min åsikt ang NL och ladder.
Ladder är endast bra för en ska: om man ska MF'a efter drop's. Visst på NL går det att köra med pindel och liknande bot's om man så vill...

Är precis som du säger -Mackan- det är mkt tradande fram och tillbaka för att få bättre/perf eq. Man har inte precis efter 2-3 dagar perf EQ om man börjar från grunden ja visst om man inte PAYPAL'ar

Fire And Silk
2 254 Inlägg
7 februari 2009
LillNaisarn skrev:
-Mackan- skrev:
Sushikocken skrev:
och jag som trodde non-ladder var till för sk noobs ^^,

inge kul då alla har perf gear

Man får inte perf gear över natten, det är mycket geekande och väntande på bra trades innan man har skaffat perfekt gear.....

Det beror på hur man ser på saken. Jag menar hur många riktiga elit's ser du på ladder?
Bara se vart dom topprankade spelarna håller till ta tex Nirvana har lirat non-ladder sen flera år tillbaka.
Bara se på RIP håller dom till på ladder? Nej och dom har varit Nummer 1 Clan i fleeera år. (dvs riktiga rip och inte -RIP- eller snarlika)

Allt beror inte på EQn du kan ha perf EQ och lagt stats/skills helt fel och din char suger ändå.
Sen så har jag mött dom som haft 100% perf ger även med tex 45Life SKS och ändå inte vunnit, allt hänger inte på EQn.

Detta är dock min åsikt ang NL och ladder.
Ladder är endast bra för en ska: om man ska MF'a efter drop's. Visst på NL går det att köra med pindel och liknande bot's om man så vill...

Är precis som du säger -Mackan- det är mkt tradande fram och tillbaka för att få bättre/perf eq. Man har inte precis efter 2-3 dagar perf EQ om man börjar från grunden ja visst om man inte PAYPAL'ar

Att använda sig av paypal, de är faktiskt ''NOOBigt'' har man tänkte att pröjsa för att spela kan man lika gärna spela wow. Det är min åsikt ialla fall.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
7 februari 2009
Men jäkla gays! Nu måte jag ju beställa det  tror jag tongue Passar nog  på och beställa command & Conquer samlingen samtidigt.. wink
Senast redigerat av Aruzo (7 februari 2009)

Sleeper
3 084 Inlägg
7 februari 2009
vafan ingen använder väl paypal det finns ju d2jsp där kan man köpa och sälja grejor för poäng.
det är så man får enigma och grejer typ 1sta veckan. så har man kört några ladders /nonladders så har man grejor ganska snabbt... själv har jag inte kört något av det samlar på mig grejorna/tradar själv mycket roligare, och går snabbt att få bra grejer, bara man vet värde på saker samlar free, har lite tur och sälja för mer.

Har spelat ladder i 5-6år och innan det så spelade jag sp sen d2 släpptes så jag vet hur man ska skilla en char. Klart det inte bara beror på vad du har för gear, det har ju iaf inte jag sagt. Det är ju ganska random om en sork har 35k dmg med light och den andra 45k dmg.

sen restartas ju laddern, det gör ju inte nonladder så det kryllar ju med prylar och skit där.
Det är väl en anledning till varför inte klaner kör ladder.
Senast redigerat av Sushikocken (7 februari 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
7 februari 2009
Installerar......... big_smile Kommer att få ångra det här tongue

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:

tror jag inte big_smile

Fire And Silk
2 254 Inlägg
7 februari 2009
tal0n skrev:
-Mackan- skrev:

tror jag inte big_smile

Skulle precis öppna LOD fodralet, tror du inte skiv-fanskapet är borta!?

EDIT: Hittade ett till LOD fodral, med skiva i big_smile
Senast redigerat av -Mackan- (7 februari 2009)

LillNaisarn
7 februari 2009
Sushikocken skrev:
vafan ingen använder väl paypal det finns ju d2jsp där kan man köpa och sälja grejor för poäng.
det är så man får enigma och grejer typ 1sta veckan. så har man kört några ladders /nonladders så har man grejor ganska snabbt... själv har jag inte kört något av det samlar på mig grejorna/tradar själv mycket roligare, och går snabbt att få bra grejer, bara man vet värde på saker samlar free, har lite tur och sälja för mer.

Har spelat ladder i 5-6år och innan det så spelade jag sp sen d2 släpptes så jag vet hur man ska skilla en char. Klart det inte bara beror på vad du har för gear, det har ju iaf inte jag sagt. Det är ju ganska random om en sork har 35k dmg med light och den andra 45k dmg.

sen restartas ju laddern, det gör ju inte nonladder så det kryllar ju med prylar och skit där.
Det är väl en anledning till varför inte klaner kör ladder.

Det är ganska många som använder PAYPAL. Bara se i början då BB och BT började säljas massduped,32020's,450 sc's osv. för några få $/st.

Och visst funkar D2 JSP men det är ju bara ett bättre alternativ än att sitta i TC och få skräp bud.
Men riktigt segt att sitta och försöka trada upp sig via JSP, använder så gott som aldrig JSP är oftast i public games. visst nån gång då man tex fått tadat till sig vet bland annat 1,08 Valky då använde jag mig av min brors "acc" på JSP.

Nej jag menade inte heller att du påstått det, det jag ville ha sagt att man kan ha samma eq,samma stats osv som en annan men det spelar rätt så stor roll med hur bra/hur "skillad" man är.

Ang Clanerna så spelar det nog inte så stor roll hur mkt saker det finns då man ska bara köra på vissa stats/eq emot vissa Chars. Bugged och äldre Eq än från 1,12 är ej tilllåtet i en riktig legit PvP Clan.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
7 februari 2009
LillNaisarn vad är ditt acc name så kan jag lägga till dig.

LillNaisarn
8 februari 2009
-Mackan- skrev:
LillNaisarn vad är ditt acc name så kan jag lägga till dig.

Acc1: LillNaisarn  Acc2: POT-NumberOne

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
men är det någom som vet när Diablo 3 släpps då? tongue

998 Inlägg
9 februari 2009
Enligt Blizzard så är det fortfarande oklart när det kommer att släppas. Dom söker folk som kan jobba med spelet. Även många Speltidningar vet inte heller något alls, dom flesta tror att det släpps i år i höst.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
nått forum på blizzard sade 2010 ?? yikes

LillNaisarn
10 februari 2009
tal0n skrev:

Blizzard har inte gett ngt relese datum enligt blizzard.com & diablo3's officiella hemsida så tror det dära med 2010 är mera spekulationer.

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
tal0n skrev:

Blizzard har inte gett ngt relese datum enligt blizzard.com & diablo3's officiella hemsida så tror det dära med 2010 är mera spekulationer.

jo jag hoppas det iaf.. vill ha de nu ja.. smile

451 Inlägg
13 mars 2009
Blev arbetslös för 3 månader sen så då fick man ett återfall och är nu helt fast igen hehe. Bara att adda Soarermartin så lirar vi lite ladder;) Bästa spelet nånsin, har spelat det fram och tebax nu sedan det kom ut 2001!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
13 mars 2009
Lillnaisarn, vill du ha mitt gear? Jag har tröttnat redan tongue

Sök