Varför köra över Ljungby och Värnamo? Känns som en omväg, man drar ju direkt från Växjö till Jönköping. Ljungby ligger ju mer Västerut... Man följer bara väg 130(?)
Even fools they say, can find a way out of the dark.
Kollade eniro lite snabbt å det va det hållet dom rekomenderade!! Det e därför sen kanske man kan ansluta till fler karavaner via E4an men vi e inte omöjliga vi kan ta det andra hållet oxå!
Lite mer info kanske? Lill_ragnar & jag är lite sugna. Pratade om att åka till Elmia på fredagen lr lördagen. Har ni krav? asså ingen av oss kör värsting bil:P så ni "lite mer tuffa grabbar" med lyxigare Fordon kasnke inte vill ha med gamla rost högar HAHAHAHA. lr ni e bara ute efter mera folk?
Fan va kul martin_kung vart e det bäst för er att ansluta??
Angående vilka bilar det som tillåts så tycker jag att det bara e kul att det blir många bilar då jag vet att flera kommer att köra sina vinterbilar upp!! Men vi kanske ska ha några "fina" bilar i fronten (Bara en tanke)!! Min bil står i delar så jag får se om det blir finbilen eller vinterbilen...... Personligen tycker jag att detta e ett kul sätt å träffa nya människor med samma intresse!