Tja min Dotter fyller snart tre år men jag har ingen som helst ide vad man kan köpa till henne.. Har ni några bra idéer så kan in ju skriva det OBS hon har redan för mycket kläder så inga sådana inlägg tack....
Köp något litet instrument så kommer du få en musikalisk liten tös Annars är väll doktorväska, miniatyr-kök eller maskerad/förklädnads prylar rätt populärt kan jag tänka mig
spelar inte så stor roll vad dom får... bara de är många saker som är inpackade blir dom glada dom små liven!
helt rätt.. de fattar noll. from 5års ålder tycker jag att de är motagliga för riktiga presenter, först då förstår de lite mer innebörden av det hela, samt kan komma ihåg och relatera till saker och ting..
skitlöjligt med folk som öser grejer över sina småbarn som ine ens kan prata än,man kan slå in samma grej varje dag och ungen blir lika glad varje gång.
kläder och förbrukningsmaterial är annars alltid bra..
spelar inte så stor roll vad dom får... bara de är många saker som är inpackade blir dom glada dom små liven!
helt rätt.. de fattar noll. from 5års ålder tycker jag att de är motagliga för riktiga presenter, först då förstår de lite mer innebörden av det hela, samt kan komma ihåg och relatera till saker och ting..
skitlöjligt med folk som öser grejer över sina småbarn som ine ens kan prata än,man kan slå in samma grej varje dag och ungen blir lika glad varje gång.
kläder och förbrukningsmaterial är annars alltid bra..
så du menar att en treåring inte kan prata ??? Och det vet du för att du har barn själv eller ????? ett barn på tre år fattar mer en vad du tror...
jag köpte en riktig gitarr te pöjken när han blev 3 finns på br mfl och nu lirar vi ihop,gött roligt
dvs ett instrument e ett val.
Det är ju en bra " leksak" för då har dom ju roligt samtidigt som dom lär sig något det är något sånt jag skulle vilja ge henne ska kolla på ett litet trumset idag...
Varför inte en liten barnvagn med En liten leksak bebis i naturligt storlek så där kan hon använda sina egna gamla kläder + allt som du har kvar från hennes tidigt ålder
Senast redigerat av alain (7 februari 2009)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
- Kök (som nämns) finns saker på Ikea till fina priser att komplettera med (syrrans ena unge har detta) - Bilbana - STORT gossedjur - DVD filmer med barnserier hon gillar? Nicke Nyfiken, Fifi och blomsteraffären? Pippi?
Annars är ju BR Leksaker din vän i detta läget, finns ju hur mkt som helst
Det jag upplever mest är att tjejens flicka uppskattar mest är dockor, sociala lekar där man måste använda en massa fantasi (glöm bara allt som heter regler, eftersom hon inte har något tålamod att ens lära sig det), pussel, och målarböcker (med tjocka linjer), osv.
Även om teckningarna oftast blir enfärgade eller har 2-3 olika färger så underhålls hon hela tiden av det Det roligaste för ett barn är att packa upp ett vackert inpackat paket. Innehållet är oftast inte allt för viktigt, men det är så otroligt skönt att se ett barns ögon lysa upp när dom ser ett vackert paket OBS: hermetisk försegling av paketet är inte heller bra, eftersom barnen väldigt fort tappar intresse för saker och ting dom inte klarar av på en gång.
Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna