3835
Sök

Melodifestivalen 2009

Sleeper
3 084 Inlägg
1 mars 2009
Får ett death/blackmetalband söka till melodifestivalen... eller rättare sagt finns det någon chans att komma med?

Jag kom på en ide om man kör nått gulligull på uttagningen sen går man in och öser fethårdblack/deathmetal i direksändningen kan ingen göra det? big_smile skulle till och med vara värt fängelse bara för att få göra det. Sen om alla kunde rösta fram dem i protest som med lordi smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Makaronborrare
993 Inlägg
1 mars 2009
Sushikocken skrev:
Får ett death/blackmetalband söka till melodifestivalen... eller rättare sagt finns det någon chans att komma med?

Jag kom på en ide om man kör nått gulligull på uttagningen sen går man in och öser fethårdblack/deathmetal i direksändningen kan ingen göra det? big_smile skulle till och med vara värt fängelse bara för att få göra det. Sen om alla kunde rösta fram dem i protest som med lordi smile

Den tanken har jag haft några gånger med, men då gällde det bingolotto på den tiden när loket var programledare big_smile
Men att förvekliga denna ide i melodifestivalen hade ju varit ännu bättre smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
här har vi lite att titta på med Malena Ernman wink
http://www.gp.se/iframeGPTV.jsp?d=685&a … ostart%3D1

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 mars 2009
Ja, det var ju tur att Af Ugglas inte vann. Men å andra sidan vann Malena som också lät som en stucken gris, och hade en låt där man går på toa, eller hämtar något att käka. Trist.

got stance?
546 Inlägg
16 mars 2009
ett ord att beskriva Melodifestivalen 2009 med : FAIL!!

夢の力

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
30 april 2009
Trådstartare
Nu är det snart finalen på melodifestivalen, vilket land tror ni som vinner 2009?
Det är många som ha skrivit att det är bara skit men har ni nåt åsikter om vem vinner?
Jag personligen är nöjd om Frankrike kommer inom 5 första. smile

Makaronborrare
993 Inlägg
30 april 2009
Tror på en knock out seger för Nya influensan aka Svininfluensan

Ej Medlem
369 Inlägg
30 april 2009
calibra1992 skrev:
Tror på en knock out seger för Nya influensan aka Svininfluensan

+1

You haven't lived until you found something worth dying for!

2 Inlägg
16 maj 2009
Bra att fuskare inte ska vara med.
Rysk schlagerprofil väljer att avgå
Den ryska musikstjärnan och schlagerprofilen Filipp Kirkorov avgår från sitt uppdrag som ordförande för den ryska schlagerjuryn, skriver Aftonbladet. Detta efter att det i veckan avslöjats att han haft personliga kontakter med flera artister som han ska bedöma i tävlingen.

Skandalen inleddes då danska Ekstrabladet tidigare i veckan publicerade bilder på den norska artisten Alexander Rybak, som besökt Kirkorovs hem och bjudits på middag. Då detta besök inte var av privat karaktär blåste dock saken över, men stenen var i rullning. När det senare visade sig att Greklands artist Sakis Rouvas sedan många år är god vän med Kirkorov och att denne hjälpt till med att marknadsföra Rouvas inom schlagervärlden, var måttet rågat.

Schlager-EM:s högste chef Svante Stockselius bekräftar för Aftonbladet att Filipp Kirkorov avgått:

- Ja, det stämmer. Han känner att hans nära relation med flera av årets tävlande artister inte är förenlig med rollen som juryordförande och har därför valt att avsäga sig uppdraget.

TT Spektra

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
16 maj 2009
Trådstartare
Nu börja det! återstår att se vilket land som tar första plats.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
16 maj 2009
Sambon sitter fastklistrad i soffan!
Visa ser ut som dom släpets från mentalsjukhuset! Kanske nån rätt bra låt finns men jag har vraket tid eller lust o höra på tramset!
Det är GTA IV som gäller ikväll!!!

blacken
16 maj 2009
Vilka vann?..

Ej Medlem
369 Inlägg
16 maj 2009
inte slut än.....

You haven't lived until you found something worth dying for!

1 570 Inlägg
16 maj 2009
Island, Finland, Tyskland, Norge tycker jag var de bättre.

Sveriges bidrag var riktigt dåligt, dessutom hade de nåt fel på ljudet så nästan bara sången hördes.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
17 maj 2009
Trådstartare
Resultat för melodiefestivalen 2009
1a plats Norge grattis till Norge.
Alla songer var trevliga, ofta mjuka melodier.
Senast redigerat av alain (17 maj 2009)

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
17 maj 2009
Fattar inte hur Norge kunde vinna. Sämsta låten jag har hört på länge :S

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

1 754 Inlägg
17 maj 2009
Norges bidrag är ABSOLUT inte det värsta jag hört. Sveriges bidrag tar död på mig jämfört med deras. Bara att gratulera.

"Vårat" bidrag kom ju på plats 21. Med andra ord, låten suger lika hårt som jag sa till alla i min familj.
Senast redigerat av Holiace (17 maj 2009)

Jag kan inget om allt.

9 108 Inlägg
17 maj 2009
Rätt bidrag vann, tyckte dock Island var bäst rent låtmässigt men Norges var nyskapande och trevlig smile

Sveriges insats.. mmjo.. Operadelen sätter hon ju som en smäck men verserna låter riktigt mysko när hon viskar fram orden. Better luck next year wink

3 235 Inlägg
17 maj 2009
_night_stalker_ skrev:
Fattar inte hur Norge kunde vinna. Sämsta låten jag har hört på länge :S

Håller med..
Jag fattar inte hur det är möjligt att en så DÅLIG låt kunde vinna. Norge måste ha mutat några domare:(
Det värsta är att de garanterat kommer att köra den j##la sången på radio en lång stund framöver...Får väl gå och krossa sönder stereon i bilen för att slippa eländet...

12 086 Inlägg
17 maj 2009
21 plats, jävla skämt!

Kollade på youtube precis, låten från Norge va ju värsta skit jag hört tongue
Islandslåten va ju typ kass den med, hon va ju iofs fin o titta på..
Nej jag ska nog fortsätta hålla mig borta från det där evenemanget tongue
Senast redigerat av JapMax (17 maj 2009)

Sök