hittat den än ? var nämligen en ut bränd saab vid galtsjön som hadde varit me vid nått rån. tänkte om det var din.
Ja så ? Nej Har inte hittat den inte ett spår efter den ! Enda är ju att kolla chassinummer den kan de ju inte bräna upp ! När villken dag var rånet kan ha sammband för bilen försvann i söndags morgon mellen kl 01:00 till kl05:50
Här har ni chassinummer om det är till nån nytta ? YS3CD65R4R1020943 Är tacksam till alla som ställt upp ! MVH
stod i tidningen idag kolla på deras hemsida www.blt.se tyvärr så hadde ingen bild där går inte att få en fungernde länk så du får kolla själv. men står att den blev stulen dagen för rånet i småland så det är nog inte din. för sånna fall borde du fått reda på att tycker man:P
stod i tidningen idag kolla på deras hemsida www.blt.se tyvärr så hadde ingen bild där går inte att få en fungernde länk så du får kolla själv. men står att den blev stulen dagen för rånet i småland så det är nog inte din. för sånna fall borde du fått reda på att tycker man:P
Har kollat och nej det var inte min bil det var nn annan ! Pratat med snutar och de har inte en aning om var den är ! Kommer tycka synd om den jävel som jag hittar bilen hos om jag får reda på vem det är som har stulit den !
okej kan ju bara hoppas att du får tillbaka den i rätt så bra skick. jag håller fotfarande koll här nere.
Det hoppas jag med ! Men vid den här lagen kan den ju finnas utomlands med vem vet finns ju mycket mysstisk folk som spionerar om dagar och över natten så märker man ju att bilen är borta ! Eller så har den blivit slaktad och då kan de ju sälja delar ! Hoppas att nån kommer på de och ger de redigt med stryk !
9000 Aero används väldigt mycket som flyktbilar vid rån har man alltid hört, då dom också är väldigt lättstulna..
Ja ha kollade på sidan ! Men Dansk polis kommer väl och kontakta myndigheterna här hemma de sammaarbetar ju ! Har pratat lite med snutar de skulle höra av sig om de påträffar den !
Har satt ut efterlysning på blocket sen får jag detta mail !
Hej. Jag såg några ungdomar knuffa ner bilen i vattnet nära tennisplanen. Fick en skymt av ungdomarna och tror att jag kan identifiera några av dom. Bilen var ganska skadad vid tillfället. Registrerings plåtarna var bort skruvade.
Du kan ju höra av dig till mig för mer information
antar att det är nån som jävlas när man ringer på detta nr så säger han att man fått fel nr ! men men har skickat IP nr till utredare ! Kan ju vara de som stulit bilen och tycker att det är roligt att jävlas med folk !
Jag hade ju inte tvekat att åka ner till tennisplanen och kolla... Försökt maila svar på det där?
/ Ellen
Jo jag har varit här i nerheten men det syns inget ! Och Han Preciserar sig inte exakt var detta tennisplan ligger om det är i Högsby eller nån annanstans ! Har mailat tillbacks men inte fått nån svar ! När jag ringer på detta tel nr så var det nån ung kille som svarade och sa att han inte vet nåt om det och att jag fått fel nr ! När man kollar på hitta.se så finns nr reggad uppe i Kalix ! Men har lämnat de upgifterna till polisen de spårar ju hans IP adress så vet de ju var ifrån detta mail skickades. MVH !
Hoppas det var killen som snodde bilen som mailade och ville ha lite kul, hoppas snuten får fram hans adress genom ipnummret och killen åker dit.. Men känns inte som att någon kan va så korkad och maila till killen vars bil man stulit, men finns ju många korkade tjuvar det läser man ju om titt som tätt på aftonbladet så..
Hoppas det var killen som snodde bilen som mailade och ville ha lite kul, hoppas snuten får fram hans adress genom ipnummret och killen åker dit.. Men känns inte som att någon kan va så korkad och maila till killen vars bil man stulit, men finns ju många korkade tjuvar det läser man ju om titt som tätt på aftonbladet så..
Uppdatera här om du får veta nått mer
Nej chansen är liten men hur kan han veta om det var just min bil och nr plåtar bort skruvade och i villken skick den var i om det inte var han som snodde bilen ?? Hoppas att det är han men så småningom kommer man ju ta reda på vem det är vid den lagen vill han inte veta vad jag kommer att göra med honom ! Finns korkade som man hört en som rånat en bensinmack och fått med sig bara 6:- he he
Uppdatera här om du får veta nått mer
Nej chansen är liten men hur kan han veta om det var just min bil och nr plåtar bort skruvade och i villken skick den var i om det inte var han som snodde bilen ?? Hoppas att det är han men så småningom kommer man ju ta reda på vem det är vid den lagen vill han inte veta vad jag kommer att göra med honom ! Finns korkade som man hört en som rånat en bensinmack och fått med sig bara 6:- he he
Japp uppdaterar så fort jag fått veta mer !
En Sak till som jag kan känna igen är att jag bytte övre motor busningar precis innan bilen försvann ! Sen En sak till alla vet hur bullten sitter på busningen som sitter skruvad på toppen ! Den hadde jag satt omvänt med en kopparfärgad mutter och jag tror inte att nån annan har en sån på sin bil! En likadan hittade jag här på sidan men när jag skickade PM till ägaren så svarar han inte ! Kan ha missat den lilla biten om det är han !? länk till den !
Han verkar ha tagit bort sin projekt tråd känner sig skildig till det om han inte har nån annan förklarning ! Då blir det åka upp till falköping i helgen o hmmm säger inte vad jag ska göra här men vet var killen bor ! Dusane sta maji