2666
Sök

Fredde granberg och peter settman

4 637 Inlägg
11 februari 2009
Hexenhammer skrev:
samt det när dom ska råna ölbilen. big_smile

http://www.youtube.com/watch?v=-PTT_Isapvk

94 Inlägg
11 februari 2009
Hexenhammer skrev:
acix skrev:
då måste du tycka precis som jag att "Hem till midgård" är grymt bra har för mig att fredde granberg e med och producerar och startade det hela där,han e iaf med och spelar lillsnorre tongue

Yes, Hem Till Midgård är också farligt bra. Alla karaktärer är så grymt klockrena. Jävligt bra humor. Tänkte beställa boxen med båda säsongerna igår (har dom bara brända, med lite halvtaskig kvalitet).. men så funkade det inte att beställa då. Illa. Men men.

Instämmer till fullo! "-Mjähähähä.." lol  Enda karaktären jag har svårt för är "gammelman"...men jag gillar inte den skådisen överhuvudtaget så..

4 637 Inlägg
12 februari 2009
Halvdan skrev:
Hexenhammer skrev:
acix skrev:
då måste du tycka precis som jag att "Hem till midgård" är grymt bra har för mig att fredde granberg e med och producerar och startade det hela där,han e iaf med och spelar lillsnorre tongue

Yes, Hem Till Midgård är också farligt bra. Alla karaktärer är så grymt klockrena. Jävligt bra humor. Tänkte beställa boxen med båda säsongerna igår (har dom bara brända, med lite halvtaskig kvalitet).. men så funkade det inte att beställa då. Illa. Men men.

Instämmer till fullo! "-Mjähähähä.." lol  Enda karaktären jag har svårt för är "gammelman"...men jag gillar inte den skådisen överhuvudtaget så..

Havdans skratt är underbart! Jag tycket gammelman är bra. Vem är skådisen? Har ingen koll på sådant...

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
12 februari 2009
Halvdan skrev:

Hahah! Yes, yes. Bästa skiten på länge alltså! Riktigt roligt. Halvdan och Runar är lätt bäst alltså. Helt otroligt. Minns ju alltid den där jävla bra grejen när Runar drar över Lillsnorres morsa:

(Runar och Lillsnorre står ute och pratar... inne i Runars stuga är förstås Lillsnorres morsa... hon stönar)..
Lillsnorre: Fan Runar, säg att det inte var min morsa jag hörde där inne!!!
Runar: Det var inte din morsa du hörde där inne, men det var det ju! Det hörde du ju själv!

Jävla geni alltså. Underbart roligt program!

huh?
10 427 Inlägg
12 februari 2009
Gammelman är ju bra, skitkul avsnitt när dom ska blota munken där i början av säsong 1 eller vad det är.
Lär nog köpa den där serien på dvd. tongue

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
12 februari 2009
steifan skrev:
Gammelman är ju bra, skitkul avsnitt när dom ska blota munken där i början av säsong 1 eller vad det är.
Lär nog köpa den där serien på dvd. tongue

Var iväg på lunchen nyss och köpte båda säsongerna på DVD. 250kr. Lätt överkomligt! big_smile

Sök