Bjork skrev:Turbomatte skrev:Bjork skrev:Är det din lista eller en testad lista?Bokade tid på Ditec i Skövde idag Tror bilen kommer bli väldigt glad för ägaren av Ditec i Skövdedrec Mr.Cap i Skövde i 8 år Så ja tror dom kommer göra ett väldigt bra jobb med bilen!!Du bokade in bilen sen:)Jag tror du kommer bli kalas nöjd!Ska bli kul att kolla närmre på bilen.Mvh MattiasYes! Fick ett sånt bra intryck när jag klev in så vrf tveka?De blir kul att titta på den när ni är klara med den ja Kommer nog se rätt bra ut med fräsch lack å feta fälgar Jill: Du får nog utveckla ditt svar lite lite, inte skriva "YES!" när jagfrågar om det är "din lista eller en testad"
Turbomatte skrev:Bjork skrev:Är det din lista eller en testad lista?Bokade tid på Ditec i Skövde idag Tror bilen kommer bli väldigt glad för ägaren av Ditec i Skövdedrec Mr.Cap i Skövde i 8 år Så ja tror dom kommer göra ett väldigt bra jobb med bilen!!Du bokade in bilen sen:)Jag tror du kommer bli kalas nöjd!Ska bli kul att kolla närmre på bilen.Mvh Mattias
Bjork skrev:Är det din lista eller en testad lista?Bokade tid på Ditec i Skövde idag Tror bilen kommer bli väldigt glad för ägaren av Ditec i Skövdedrec Mr.Cap i Skövde i 8 år Så ja tror dom kommer göra ett väldigt bra jobb med bilen!!
Turbomatte skrev:Bjork skrev:Turbomatte skrev:Du bokade in bilen sen:)Jag tror du kommer bli kalas nöjd!Ska bli kul att kolla närmre på bilen.Mvh MattiasYes! Fick ett sånt bra intryck när jag klev in så vrf tveka?De blir kul att titta på den när ni är klara med den ja Kommer nog se rätt bra ut med fräsch lack å feta fälgar Jill: Du får nog utveckla ditt svar lite lite, inte skriva "YES!" när jagfrågar om det är "din lista eller en testad" Kul att du tyckte det! Det är rätt viktigt i den branchen att det är snyggt, städat och proffisionellt.Får se till att vara inne på jobbet när du kommer och hämtar den sen då!Fräsch lack, feta fälgar men viktigast av allt fin bil!
Bjork skrev:Turbomatte skrev:Du bokade in bilen sen:)Jag tror du kommer bli kalas nöjd!Ska bli kul att kolla närmre på bilen.Mvh MattiasYes! Fick ett sånt bra intryck när jag klev in så vrf tveka?De blir kul att titta på den när ni är klara med den ja Kommer nog se rätt bra ut med fräsch lack å feta fälgar Jill: Du får nog utveckla ditt svar lite lite, inte skriva "YES!" när jagfrågar om det är "din lista eller en testad"
Turbomatte skrev:Du bokade in bilen sen:)Jag tror du kommer bli kalas nöjd!Ska bli kul att kolla närmre på bilen.Mvh Mattias
Turbomatte skrev:För er andra som undrar hur Bjorks bil kommer se ut så kan jag säga att det är något i den här stilen!http://www1.garaget.org/gallery/archive/9050/579240_92pnw4.jpg
Bjork skrev:Jill: Du får nog utveckla ditt svar lite lite, inte skriva "YES!" när jagfrågar om det är "din lista eller en testad"
Jill skrev:Bjork skrev:Jill: Du får nog utveckla ditt svar lite lite, inte skriva "YES!" när jagfrågar om det är "din lista eller en testad" Sorry, det är en testad lista, av mig!
Bjork skrev:Jill skrev:Bjork skrev:Jill: Du får nog utveckla ditt svar lite lite, inte skriva "YES!" när jagfrågar om det är "din lista eller en testad" Sorry, det är en testad lista, av mig! Okej, då kan jag säga att de skiljer sig i landet runt då Polarens far lämnade in till Tefcar, såg ju ingen skillnad på bilen efteråt
santas_bitch skrev:kan rekomendera mr cap halmstad. ni lär inte bli besvikna
Mange__ skrev:santas_bitch skrev:kan rekomendera mr cap halmstad. ni lär inte bli besvikna Även tefcar i trönninge, grymt skickliga!
santas_bitch skrev:Mange__ skrev:santas_bitch skrev:kan rekomendera mr cap halmstad. ni lär inte bli besvikna Även tefcar i trönninge, grymt skickliga!inte lika duktiga som mr cap halmstad bilen jag *gjorde* blev så sjukt fin
Rubbster skrev:Kan säga så mkt att alla lackförseglingar har samma typ av innehåll. Det är bara märket som skiljer varan åt.rätta mig om jag har fel!
Rubbster skrev:alla lackförseglingar har samma typ av innehåll.rätta mig om jag har fel!
Jill skrev:Rubbster skrev:alla lackförseglingar har samma typ av innehåll.rätta mig om jag har fel!Du har fel!
Rubbster skrev:Jill skrev:Rubbster skrev:alla lackförseglingar har samma typ av innehåll.rätta mig om jag har fel!Du har fel!Och vad är FEL då??
itouch skrev:Alla kör olika medel. Vissa är bättre, vissa är sämre.