2591
Sök

Vad vill ni tjejer ha på alla hjärtans dag??

Ace Ventura
1 240 Inlägg
13 februari 2009
Är de inte lite tragiskt att jag är 25 år och det här e 25 alla hjärtans dag jag är singel tongue
Senast redigerat av Aruzo (13 februari 2009)

Teddan
2 495 Inlägg
13 februari 2009
Aruzo skrev:
Är de inte lite tragiskt att jag är 25 år och det här e 25 alla hjärtans dag jag är singel tongue

det är för att du kör volvo big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

331 Inlägg
13 februari 2009
En röd ros (lr flera) wink + extra mycket kärlek, så är jag nöjd. Man behöver inte överdriva, men att få lite extra rromantik ett par gånger/år är inte fel smile

Ace Ventura
1 240 Inlägg
13 februari 2009
r-ted skrev:
Aruzo skrev:

det är för att du kör volvo big_smile

Du jag hade en mercedes på alla hjärtansdag 2005 men de funka inte heller wink

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
13 februari 2009
evilaudio skrev:
men ni har ju fatta fel... en vettigt brud vill ju självklart ha en helkväll i garaget å mecka bi..tongue

Det är vad min ska få göra, och hon älskar det iaf! big_smile

The Sassy Bitch
198 Inlägg
13 februari 2009
Jag skulle nog helst av allt vilja ha en omlackering av min bakspoiler på bilen wink Men det räcker med många kramar pussar och "jag älskar dig" för att få mig nöjd big_smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

254 Inlägg
13 februari 2009
ska jag ge present till min tjej även om jag inte träffar henne förens på tisdag vad tycker ni tjejer?
Senast redigerat av ralle_91 (13 februari 2009)

108 Inlägg
13 februari 2009
ralle_91 skrev:
ska jag ge present till min tjej även om jag inte träffar henne förens på tisdag vad tycker ni tjejer?

Klart du ska göra ! Då får ni ju eran helt egna alla hjärtans dag smile

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor

83 Inlägg
14 februari 2009
Masterworks skrev:
Om jag kommer med nått till frugan tror hon ju att jag gjort mig skyldig till nått? hehehe...

haha klockren big_smile antar att de händer nått liknande för mej wink

83 Inlägg
14 februari 2009
Tagg3N skrev:
LeafBox hade ju ett vettigt tips.

Annars kan man ju ge henne en stor plastros och avsluta med kommentaren: "När den här vissnar slutar jag älska dig"

Inte för att jag är en tjej, men ett tips eller två skadar ju aldrig smile

/Kim

Den va helt okej smile Måste fan prova de o kolla va hon säg big_smile

508 Inlägg
14 februari 2009
Vill ha och vill ha? Jag hade nöjt mig med en kram om jag hade haft nån roll

Avstängd
16 Inlägg
14 februari 2009
Jag vet inte riktigt... kanske geléhjärtan! wink

I can, drive, can you?

7 100 Inlägg
14 februari 2009
ja ska min ge min älskling en rostlagning,sen ska ja in med stereon i henna och koppla högtalarna,ska nog tvätta henne med lol

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
14 februari 2009
Ååh.. Det kliar SÅ i mina fingrar nu men jag ska låta bli att skriva sånt som får mig att låta som en bitterfitta. Kan sammanfatta det i att jag inte uppskattar dagar som alla hjärtans.

Varför är det automatiskt killen som ska köpa blommor och boka bord på restaurang?

Själv spenderar jag alla hjärtans i garaget med min älskling på fyra hjul som ska tvätta soch poleras. Och jag är sååå nöjd med det. Har skrivit det förut men rosor och hjärtan är bojkottade hemma hos mig.

/ichi

108 Inlägg
14 februari 2009
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG på er alla tongue Så har ni fått nå sött tjejer å killar ?

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor

340 Inlägg
14 februari 2009
//Redigerat av moderator, vänligen vårda språket.

Driftmeister
218 Inlägg
14 februari 2009
alla säger att det inte är någon speciell dag men det är väl lite fel endå, såklart man ska visa bruden sin att man älskar henne varje dag, men att göra något speciellt på alla hjärtans dag tycker jag inte är hyckleri eller köpmannatrick, utan en dag då man tillägnar varandra mer tid o kärlek än i vanliga fall, det finns ju trots allt personer som jobbar och är borta flera veckor pga olika saker o för dessa kan det vara skönt och få tillägna en dag tillsammans och göra något riktigt romantiskt eller vad man nu föredrar, dock så behöver man ju inte överdriva när det gäller att köpa prylar för gränser finns ju smile

EDIT : håller med ichibon lite grann, visst det är överskattat att alltid killen ska bjuda men som sagt det är från person till person, finns nog många tjejer som bjuder ut sin kille på middag också smile
Senast redigerat av rehborG (14 februari 2009)

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!

631 Inlägg
14 februari 2009
Sitter här på jobbet, och det är väl tur det, annars hade man väl varit smått deprimerad hemma i 'ensamheten' ? tongue

Nää men jag håller med så många andra, ju mer hysteri det blir över sånna här dagar, ju mer får dom som faktiskt inte 'deltar' skuldkänslor eller, ja ..  Mår dåligt?

Jag vet inte, men det känns idiotiskt. Kärlek ska man visa varje dag, annars håller inte förhållandet tills nästa 14:e februari...

men grattis till alla er som har Någon / Något att ha en extra fin dag med!

86 Inlägg
14 februari 2009
Martin 9-3 skrev:
Sarge skrev:
Alla hjärtans dag, det är bara fiffel och båg. Nä, jag längtar efter Ostkakans dag, mycket vettigare att fira!

25 Mars - Våffeldagen. Där har vi dagen som får alla andra högtider att hamna i skuggan smile

För att hålla någorlunda till topic så känns det tryggt att alla verkar ha rimliga krav och idéer så det inte brakar loss och ska uppvaktas nå väldigt. Det går vi inte med på. wink

Det är ju lika mycket båda parter som ska uppvakta och uppvaktas isåfall, glöm inte det trots att tråden var riktad till tjejers önskan smile

Fettisdagen slår våffeldagen med hästlängder flera gånger om! big_smile

denna dag e överskattad men en ros  kan dom ju alltid få men inte så mycket mer tycker jag

Bly fot? Nej bara tung på gasen

86 Inlägg
16 februari 2009
VolvoBarbie skrev:
acix skrev:
Martin 9-3 skrev:

25 Mars - Våffeldagen. Där har vi dagen som får alla andra högtider att hamna i skuggan smile

För att hålla någorlunda till topic så känns det tryggt att alla verkar ha rimliga krav och idéer så det inte brakar loss och ska uppvaktas nå väldigt. Det går vi inte med på. wink

Det är ju lika mycket båda parter som ska uppvakta och uppvaktas isåfall, glöm inte det trots att tråden var riktad till tjejers önskan smile

Fettisdagen slår våffeldagen med hästlängder flera gånger om! big_smile

denna dag e överskattad men en ros  kan dom ju alltid få men inte så mycket mer tycker jag

Våffeldagen rockar något kopiöst och fettisdag är bara blä i min bok. Don´t like semlor!
Men en dag som är väl värd att fira är ju den dagen när vi ställer om till sommartid, den börjar närma sig ladies and gentlemen wink

Då har du inte ätit min mammas semlor!! big_smile tongue godare får man leta efter big_smile

Bly fot? Nej bara tung på gasen

Sök