då e det snart dags då , man får väll skrubba grillen
Haha eller hur du kommer o skrubba grillen
Bara lite nyfiken. Skall ni ha vanlig träff också? Då lär jula få bygga ut sin parkering redigt fort Mena bara att kanske skall trycka lite på att det är utställning o "vanliga" bilar får parkera någon annan stans. Typ julas parkering är väl avspärrad för utställning eller? Det är ju ett par andra folk som är ute och rör på sig dag tid. Eller jag kanske e ute o cyklar :s
då e det snart dags då , man får väll skrubba grillen
Haha eller hur du kommer o skrubba grillen
Bara lite nyfiken. Skall ni ha vanlig träff också? Då lär jula få bygga ut sin parkering redigt fort Mena bara att kanske skall trycka lite på att det är utställning o "vanliga" bilar får parkera någon annan stans. Typ julas parkering är väl avspärrad för utställning eller? Det är ju ett par andra folk som är ute och rör på sig dag tid. Eller jag kanske e ute o cyklar :s
Skall bli kul iallafall
Alla är som sagt välkomna att ställa ut, så länge ägaren till bilen tycker att den platsar in på ett utställningsområde.
Kanske den "gamle mannen" dyker upp med en något mer modifierad mustang beror lite på om vi hinner göra allt justeringsjobb efter ett smärre lackeringsjobb. Blir det klart så kommer jag och hämtar pokalerna iår också
PS Det var ett trevligt meet förra året hoppas på samma iår DS
Kanske den "gamle mannen" dyker upp med en något mer modifierad mustang beror lite på om vi hinner göra allt justeringsjobb efter ett smärre lackeringsjobb. Blir det klart så kommer jag och hämtar pokalerna iår också
PS Det var ett trevligt meet förra året hoppas på samma iår DS
Om ni är en klubb som vill ställa ut så kontakta mig eller Deamon så vi kan informera om hur många bilar ni kan ha i eran monter mm. OBS: ingen försäljning får ske på området.