Fy satan vilken tråd!!! hur länge ska du ha denna motor då? du är grymt duktig på det du gör!! många tummar upp!!!
en fråga! är det svårt att byta till manuell från automat på en 16V 740 från 90? å vad ska man ha för låda med kommande tillbehör, då jag är sugen men vill veta vad man behöver!
ja har för mig 740 med 760 krängningsämare och turbo stötdämpare och va de va det stod i pappret (som ja inte hittar) håller sig precis innanför gränserna för en t5. blir de inte kärvt med t6 me tanke på vridmoment?
ja har för mig 740 med 760 krängningsämare och turbo stötdämpare och va de va det stod i pappret (som ja inte hittar) håller sig precis innanför gränserna för en t5. blir de inte kärvt med t6 me tanke på vridmoment?
står tidigare i tråden att den ska reggas utan turbo!
En fråga.. Någon som vet i vilken ordning tändspolarna/cylindrarna tänds? Och om någon vet om det sitter inbyggda Igniter i varje separat tändpole (volvo orginal Vitsexa)
Over and out
Finns det någon manual till boxen på vart alla kablarna ska gå?
En fråga.. Någon som vet i vilken ordning tändspolarna/cylindrarna tänds? Och om någon vet om det sitter inbyggda Igniter i varje separat tändpole (volvo orginal Vitsexa)
Over and out
Finns det någon manual till boxen på vart alla kablarna ska gå?