ser på din profil att den kommer att ha 520hk...Sjukt mycket Kmr att spinna överallt
Ja o sen ska det väll ge 100hk till när man slår på race läget med metanolen
Tänker du köra metanol? Hoppas att sakerna är gjorda för det och att du använder rätt brännsle. Finns väll olika typer som är olika bra att använda omkring plast och Alu-detaljer. Fränt bygge annars. Har själv vart sugen ett tag nu. Får se till hösten om man bygger nått liknande. Fast troligen med E85 i så fall
Metanol känns opraktiskt för annat än racebanan. Men det kanske är just där du tänker använda det...
Ne eftersom motorn är orginal så är det valt att inte plocka mer än 100hk till på metanolen. På vanlig 95 oktan så laddar den 6psi men med medanolen som tillskott så laddar den 13psi.
E85 slår ju bensinen på fingrarna men inte metanolen.
Detta kommer bli ett sjukt bygge! Nice supra som stod i bakgrunden på första bilden förresten
Får väll skryta med att det är min bil som står där , Ska in på singelbygge hos Patrik. Imorgon ska jag till Lidspeed och titta till detta bygge, ska bli grymt
Detta kommer bli ett sjukt bygge! Nice supra som stod i bakgrunden på första bilden förresten
Får väll skryta med att det är min bil som står där , Ska in på singelbygge hos Patrik. Imorgon ska jag till Lidspeed och titta till detta bygge, ska bli grymt