2536
Sök

Angående: Drifting Hudiksvall

wesslan
9 maj 2009
JPalm skrev:
Ska bara andra klumpen svetsas så är allt klart! Kan hända att jag behöver med mig en extra bil upp för att få med alla däck. Ska kika på de om de går att lösa endå! Vill inte åka upp med för lite däck. Vilken tabbe liksom! tongue

Vi skulle haft tag på nån bil att dela på, som kunde frakta däck. Jag får ju in en del i min bil iaf. Sen verktyg och domkraft måste vi ha med.

141 Inlägg
10 maj 2009
Trådstartare
Subbagubbe skrev:
Jag kan nog inte låta bli att anmäla mig.
Dumt att missa tillfället att gasa av sig när det är så nära. Och så ska det uppmuntras när nån arrangerar körning!
Nu är det ju drifting som gäller och jag har en synnerligen drift-ovillig bil, men jag kan stå ut med att få utmärkelsen "dagens ynkligaste drift" redan i förskott. wink Det är rackarns kul att svänga fort också. Har nya fjäderben och hjulvinklar som behöver testas...

Så om det är OK med en 4wd-katt bland hermelinerna så är jag på.
Kan plocka med lite koner, har några meter avspärrningsband också.

Är det SMA som försäkrar? (Funderar på att skaffa årslicens)

/Lars - Impreza GT

Ja det är ju egentligen en driftingträff men vi behöver ju inte vara allt för petig, huvudsaken du försöker nån gång iaf wink

Bra du kan ta med dig det för vi vet aldrig om vi behöver.
Ja det är genom SMA.

Välkommen! /Tom

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

141 Inlägg
10 maj 2009
Trådstartare
Det verkar som att vissa inte har lagt märke till att man måste anmäla sig så jag ger er till på Tisdag på er.

Det är nu 5 anmälda inklusive mig.

Vem var det som skulle fixa konor?

/Tom

wesslan
10 maj 2009
Att skicka inbjudan till dem som har visat intresse tidigare kanske skulle vara en bra ide.

141 Inlägg
10 maj 2009
Trådstartare
wesslan skrev:
Att skicka inbjudan till dem som har visat intresse tidigare kanske skulle vara en bra ide.

okej jag gör det nu!

141 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
Vad har hänt med alla driftinglovers out there? Vi måste få in lite mer anmälningar nu om det ska bli nått!

/Tom

wesslan
13 maj 2009
Hur många fler behövs? Kanske kan tjata dit nån här hemifrån.
Ska förövrigt lyfta ur motorn och fixa lite småsaker, men det är ju gott om tid smile
Senast redigerat av wesslan (13 maj 2009)

141 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
wesslan skrev:
Ska förövrigt lyfta ur motorn och fixa lite småsaker, men det är ju gott om tid smile

Det blir ju så dyrt om vi bara är 5 pers som delar på kostnaderna. Allt måste fixas senast till helgen för både flygplatsen och försäkringsgubben vill ha minst en vecka på sig av olika anledningar.

wesslan
13 maj 2009
LimitedJags skrev:
wesslan skrev:

Det blir ju så dyrt om vi bara är 5 pers som delar på kostnaderna. Allt måste fixas senast till helgen för både flygplatsen och försäkringsgubben vill ha minst en vecka på sig av olika anledningar.

Ok, ja det förstår man ju. Hade du gjort nån tråd på Drifting.se forumet?
Hur mycket kostar det per pers ifall man får ihop 10 förare?

141 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
wesslan skrev:
LimitedJags skrev:
wesslan skrev:

Ok, ja det förstår man ju. Hade du gjort nån tråd på Drifting.se forumet?
Hur mycket kostar det per pers ifall man får ihop 10 förare?

ja kommer inte riktigt ihåg. 10 pers kan vi nog drömma om men 7 pers tycker ja man kan skrapa ihop. Jag vet inte vad försäkringen landar på men hyran för fältet är på 1.500 kr och blir såklart billigare ju fler vi blir.

338 Inlägg
13 maj 2009
Inga fler somanmält sig då menar du ? Inte kan du ta reda på vad hyran kommer landa på för vore ju svin kul å ha denna dag!

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
JPalm skrev:
Inga fler somanmält sig då menar du ? Inte kan du ta reda på vad hyran kommer landa på för vore ju svin kul å ha denna dag!

Nä vi är 5 st. ja som sagt 1500kr.

TACS Medlem
457 Inlägg
15 maj 2009
LimitedJags skrev:
JPalm skrev:

Nä vi är 5 st. ja som sagt 1500kr.

Det var ju ett jäkla tryck för ett tag sen, men å andra sidan är det ju svårt att veta vad man kan bli tvungen att göra vissa helger i förväg.
Tyvärr så missar jag ju denna gång, men om intresse fortfarande finns hjälper jag gärna till att anordna en till driftträff.

Operatör
346 Inlägg
15 maj 2009
Jag kommer nog filma mest, men du får väl skriva upp mig som betalande igen då. I värsta fall får man väl kasta runt göbb big_smile

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

141 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
tyvär så ser det väldigt klent ut nu på anmälningslistan. Men frågan är om det kommer vara mer anmälda om vi flyttar träffen till ett annat datum? vad vet jag? för mig passar det bäst det datum som vi sagt, men det kanske bara blir samma sak om vi flyttar på det?

TACS Medlem
457 Inlägg
15 maj 2009
LimitedJags skrev:
tyvär så ser det väldigt klent ut nu på anmälningslistan. Men frågan är om det kommer vara mer anmälda om vi flyttar träffen till ett annat datum? vad vet jag? för mig passar det bäst det datum som vi sagt, men det kanske bara blir samma sak om vi flyttar på det?

Jag vet då en till som kommer om det blir ett annat/nytt datum. -Moi! smile

961 Inlägg
15 maj 2009
blir de ett annat datum så är nog ja med å , svårt o veta när bilen blir klar men den är omöjligt klar tills denna dag som är satt nu iaf ! men som sagt så hjälper jag mer än gärna till !

Pure DieselPower

338 Inlägg
18 maj 2009
Jag kan inte häller! Sköt en packning i helgen så läre lyfta motorn till helgen! Då jag inte är arbetslös längre så hinner jag inte fixa de innan. Packningen mellan turbo och grenröret IGEN ...

Nissan 200sx S13

171 Inlägg
19 maj 2009
Varför inte lägga ut info på lite drifting forum. Sen blir de SBF eller SMA. Är sugen men i dagsläget och detta datum är jag upptagen. Men blir de mer så kanske man kan åka dom där 30milen. Bredd på banan banlayout kan vara skoj och få se innan man åker så långt. Vill ha mer tillfällen att träna drifting på men man vill ju veta mer i förväg detta land är långt och ett sånt äventyr kostar ett par tusen att åka på tyvärr.

Lindesbergs Bilskadecenter
Stöd Reumatikerfonden på Plusgiro 90 03 19-5

Operatör
346 Inlägg
23 maj 2009
Blir det nått eller inte? Kan vara bra med konkret info.
Kommer och filmar om det blir ngt. Nummer i PM.

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

Sök