vadå sämre? jag kör med de i min bil, funkar perfekt, sämre kontroll upplever jag inte heller.
de e ett billigt sett att få mera kräm ur grejjerna och de funkar perfekt med, ända gången du kan uppleva nå sämre ljud på den kopplingen är när du pysslar med extrema ljudbyggen och är EXTREMT pedantisk med ljudnivåer du inte uppfattar utan kännsliga instrument som förekommer i bl.a DB-dragracing
annars för "privat" hobby bruk så funkar denna koppling utmärkt.... vill du sedan skaffa lite lite bättre, kan du skaffa dig en kondensator för ca 1000 spänn eller så, men annars finns inga nackdelar med denna koppling.
sen de med at en kanal inte vill slå som någon sa, räkna inte med att de inträffar, slutsteget är gjort så att, signal som kommer från stereon kommer in i steget där den sen delas upp på 2 kanaler som har varsin lindning som ger ett visst antal watt, och om man sammanför dom med en bryggkoppling så får man dubbla effekten, om de sen blir att ena kanalen inte slår, så är de något fel i steget, att de är glapp där signalen blir uppdelad, och inte i bryggkopplingen
sen vad gäller inställningen, gör en inställning som låter hyffsat, sen kan du finjustera i stereon om de behövs, som vanligt alltså. så kör med en brygga du, de funkar utmärkt
"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar