blir fin fint tagga som fan att greje nu efter valborg men prata med max om vi kan ta med mina fälgar upp te dej då så kan vi prov montera de o se hur de ser ut
ska du inte ha fälgarna så tar jag gärna dom tror faktist du hinner till den 9de..
Vet inte om ja ska ha dom än den ser ju ut som en dragracing bil ju för fan de tror ja också och de e det ja hoppas på också inte så jävla roligt att skita röven av sig för att inte komma iväg...
blir fin fint tagga som fan att greje nu efter valborg men prata med max om vi kan ta med mina fälgar upp te dej då så kan vi prov montera de o se hur de ser ut
ja e hemma på torsda och henke sover hos mig hela helgen så han e nog klar för lack på måndag om de går som planerat. Ja de kan vi allt göra men de blir kanske lite trångt men de får vi leva med inga fjädrar ska vi ha . Hoppa fram ska de göras.
update 2/5-09 Vem njuter inte av att vara i garaget en sådan dag
Lata jävla arbetare man fått tag på ... Alltså här sliter man röven av sig för att bli klar tills den 9 maj men nej då lata jävlar ligger och sover i min soffa nere i garaget... Just nu väntar ja på att spacklet ska torka så ja ka göra klart huven för grundning sen ska ja försöka hinna grunda allt annat imorrn eller till veckan ... tänkte ha den primer grå eftersom ja inte ska ha volvo 601 röd utan en egenblandad lila om de blir som tänkt. Det enda skulle väll vara om ja hittade en annan pörrig färg så blir det nog den aja iallafall Här har vi 2 JÄVLIG lata arbetare alltså vi har inte kört 100% OCH DOM E TRÖTTA... Men men ... ska sparka liv i dom jävlarna ska ni se... kommer väll en update senare idag eller tidigt iimorrn om ja inte sover dåå... Pease out!
Är det jag som börjar bli klar för lack ? Ja de kan man säga Inte mycke kvar nu ska grunda den imorgon och slipa de hela på kvällen sen lack på torsdag:D Sen e det premiärvisning för bilen i kga på fredag och för alla andra på lördag för då drar vi till linde om allt går som planerat... bra sjuk e ja också mår jävligt dåligt men de skiter ja i just nu.
Kameran e trasig så bilderna ja har e kassa men de spelar ingen roll för mig utan så länge ni ser vad ja gjort e ja nöjd. Just ja Dagens industri is the shit asså... perfekt maskerings papper hittade några gamla tidningar som fick gå till de
aja nog med de kassa bilder kommer här...
Just de... kommer inte att lägga upp några bilder på färdigt resultat förens på söndag tror ja eller tidigt lörda morgon för en suprise Men ja lovar inte att ja kan hålla mig från att kasta upp bilder...
Det här är nog min sista update tills på söndag. Har grundat bilen nu och de ser väldigt lovande ut tycker jag. Kastar upp bilder så den ser ut nu och även en smyg titt på färgen som ja ska ha...