thePaavo skrev:
Ser mycket bra ut!
Har själv lite problem med vevhusventilationen för tillfället..
Ajdå, du menar på din nya spis?
Hur var det, tog du upp kontakten med mike efter att jag skickade adressen?
daajvid skrev:
naaajs.. prenumera på tråd direkt:D håller själv på att renovera min gammla toyota.. dock inte många bilder på de.. men ska snart svetsa tröskellåder;)
Ja, om inte allt för lång tid så blir det tröskellådor för min del med.
Dock så vill jag ha hela fronten klar först. Känns som att det är det viktigaste just nu. Efter tröskellådor sen, så blir det att tillverka breddare
Det ska jag ta och dokumentera jäkligt noga. mest pga att jag inte riktigt gillar att göra det lätt för sig. dvs allt ska tillverkas i plåt
Man ska kunna sätta en magnet var som helst på bilen.!!
LartiC skrev:
En riktigt rolig tråd att följa (Y) Du gör ett bra jobb med rostlagningen smile
Tackar tackar. man gör sitt bästa
hansen skrev:
Jäklar vilket jobb du lägger ner, ska bli kul å se den färdiga prudukten smile
Visst, det är ju så att man jobbar mot ett mål , och man vet hur man vill ha det, Men jag tycker resan på väg till målet. Hela skapande-processen är det roligaste i sådana här byggen.
SubbtIIMMY skrev:
Måste säga att jag är imponerad! mycket minnen av farsans gamla corolla när man ser detta! helt underbart och jag älskar steg för steg metoden. Mycket användbart då jag har lite att göra i sommar med imprezan..
Om din kvinna inte tar dig tillbaka så välj mig istället! haha smile
Haha, jag är (som man säger) inte lagd åt det hållet. Annars så lätt! Om hon hade haft en impreza i det skicket som du har, ja heller j.....vlar då hade det varit mer pluspoäng.
Hursomhelst TACKAR ödmjukast för alla trevliga kommentarer.
Vill passa på och informera om att jag ska iväg till norge mellan nu ( onsdag ) och fredag. Så arbetet i garaget återupptas på lördag, alternativt fredag kväll. Så nästa bild-update kommer förhoppningsvis bli i helgen. Då kommer jag att börja på främre delen av skärmen. Steg för steg infon. Kommer då handla om hur man knackar till plåt för att passa börja ytor och skarvar etc.
Tills dess ha det underbart!