haha, du är som jag, varför inte inne? kommer bli as fett när de är lackat o klart!
Mvh Patrik
Hehe tack Ja jag hoppas de kommer bli bra. Jag vet de är många timmar kvar innu. Men de gäller bara att kämpa på. Mitt tålamod brukar ta slut ungefär nu..men ja har köpt en redbull så nu jävlar ska de slipas
Hejsan! Lite uppdatering från idag... Har varit iväg och lämnat kjolpaketet på lackering. Så de borde vara klart om en veckas tid ungefär. Ska bli sjukt spännande. Jag passade även på att lägga på några lager klarlack på mina fälgar idag. Dom fick även idag ligga och torka i varma pannrummet
Ser riktigt fint ut detta Din Volvo blev ju riktigt fin så tvivlar inte på att denna inte blir bra Tycker bilen såg riktigt fräsch ut för att vara en 9000 från mitten av 80- talet
Kommer bli riktigt bra med Talladega- paketet Provade du att böja mm. i plasten efter att du värmde ihop den? Blir nog fint med lite ny lack på iallafall! Lycka till med allting
Ser riktigt fint ut detta Din Volvo blev ju riktigt fin så tvivlar inte på att denna inte blir bra Tycker bilen såg riktigt fräsch ut för att vara en 9000 från mitten av 80- talet
Kommer bli riktigt bra med Talladega- paketet Provade du att böja mm. i plasten efter att du värmde ihop den? Blir nog fint med lite ny lack på iallafall! Lycka till med allting
Hejsan! Tackar, alltid kul när folk gillar de man gör fast de är en 5-tusen kronors bil nu har de blivit ändrade planer, jag har fått jobb på en Billackeringsfirma i Malmö och börjar nästa Måndag. Så kjolpaketet som jag lämnade iväg igår får jag åka och hämta igen. Så kan jag själv lacka de tillsammans med bilen
Plasten spack på ena stället men annars höll de finfint
Godagens! Idag har jag varit och hämtat mitt kjolpaket hos hon som skulle lacka de. Känns inte så lönt att lämna iväg det när jag fått jobb som billackerare själv. Så jag börjar nästa måndag Annars har jag varit och lagt på mina däck på fälgarna som är nylackerade, så nu väntar jag bara på sommaren och kjolpaketet så de kan åka på
Här va de dags o kränga på däcken
Ja, varför inte balansera lite...
Färdiga för montering..
Så blev dom klara, blev lite skillnad tycker jag
Cool bild på en svetsande johnny
Lite sponsor prylar från grabbarna på Autodäck i Lomma. Stort tack!
Tjenare! Då var de dags att uppdatera lite. Jag har fixat lite rost och så i passagerar dörren fram och spacklat upp och lackat de. De blev tyvärr blå färg, för de var den färgen jag hade i färgsprutan på jobb. Men fint blev de.
Fixa dörren...
Talladega paketet på, men skärmbreddarna kommer sen.
Tycker det är synd att förstöra en 9000 turbo och talladega paketet genom att rolla bilen, men det är ditt val. Men jag skulle aldrig gjort det. Hellre spara och få det 100% ordentligt gjort.
Tycker det är synd att förstöra en 9000 turbo och talladega paketet genom att rolla bilen, men det är ditt val. Men jag skulle aldrig gjort det. Hellre spara och få det 100% ordentligt gjort.