Ja de blir de nog...hoppas bara jag orkar hela vägen.. idag va ja nära på o ge upp upptäckte att värmepaketet läckte..så blir till att byta de så man får torrt under matten...
ge inte upp på bilen NU, du är ju nästan där.
tröttnar du ordentligt så ta en paus på en vecka, efter 4 dar kommer du villja rusa in i garaget och slipa
Jäklar! blir en riktig räcer! men häng inte läpp bara för värme paketet läcker, byt skiten, inte så svårt de inte! o sen så kommer du ha en riktigt superb 9000! lik den äkta talladegan!
Jäklar! blir en riktig räcer! men häng inte läpp bara för värme paketet läcker, byt skiten, inte så svårt de inte! o sen så kommer du ha en riktigt superb 9000! lik den äkta talladegan!
Hejsan! Problem, problem problem och åter problem... suck ibland är jag sååå nära och ge upp. idag var jag ute och körde med bilen, då upptäckte jag att den bara ladda grundladdtryck. Alltså knappt upp till halva gula. sjukt tråkigt och när jag parkerade bilen så såg jag att framhjulet tagit i kjolen så den rört sig och pl400 sprukit och även skärmbreddaren fått sig en törn.... så de blir till att limma om skiten. annars händer de inte mycket med bilen tyvärr. finns ingen ork eller sug faktiskt. hade de inte varit för jag köpt m3 speglar, skinnsäten, kjolpaket m.m. så hade ja nog sålt skiten
Jaja, nu håller jag på att hjälpa en kund att slipa ner hans släp och sen ska jag måla de. så de blir lite cash. Kan va bra o ha när man KÖR SAAB.
Tjenare! Satt och kollade runt lite på olika saab 9000 i dom färgerna jag skulle kunna tänka mig. Tänkte ni ska få rösta vad ni tycker för färg. motivera gärna varför inte bara "gul".
haha bra svar Men det börjar ta sig. Kommer bli fin sen när den är lackad och klar. Ska nog beställa bur till min nästa vecka...och kapa upp skärmarna. Min ser ju likadan ut som 90% av alla ng900...det funkar inte
hmm vad har hänt med ägaren till bilen? Har han avslutat sitt konto på gorg eller? Eftersom det står "Gäst" på hans inlägg nu. Vi vill ju se hur slut resultatet blir;)