Jag höll på att meka in ljud i min gamla 240 och skulle vrida ner slutsteget! Detta var i en garagelänga och trångt så jag satt och lyssnade lite och bestämde mig att skruva ner steget lite! Stereon i bott och jag ut och smällde igen dörren, problemet var ju bara att jag hade tagit bort dörrsidorna och hade lyckats låsa dörren. Där stod jag med en bil som spelade duktigt högt och kunde inget göra! Kul
Farsan har också gjort en blooper med billjud! Han skulle hämta pizza och orkade inte ta sin bil ur garaget så han frågade efter min och åkte iväg! Problemet var bara att jag hade ju lämnat bilen med duktigt hög volym på och tekniskt okunnig som han är kan han bara gilla läget och åka så! Fan vad jag garvade när han kom hem och alla mina kompisar som hade stått och hängt lite hade hejat och trott att det var jag och farsan klev ur bilen med stereon i bott.De hade frågat om de skulle hjälpa honom att sänka för de visste hur oteknisk han var! Stäng av skiten bara så är jag nöjd hade han sagt och gått in på pizzerian!
-Mike-