Så du menar att större fmic,inget kat,raka rör och program vara med annat insug ger 241 hkr medan steg 1 bara ger 270
,hur interesant som helst.
Och vad är ni för företag som inte kan fixa bilen i ordining innan mappningen utan ger isf bilen till kund som är felaktig,seriöst ännu en gång..tummen upp.
Det du uppger till mig vet jag redan och vi har diskuterat det via msn om hur bänkning går till.
Kan tänka mig att steg 1 270 hkr gick inte alls trögt
NJag är den första som tvivlar på effekt siffror,varför inte ta en rototest och köra dynamisk i 10 sec så får vi se om din 70 hkr extra steg orkar hålla emot..
Kan tänka mig att motor skulle flyga ut direkt efter 3 sec
Varför frågar du inte kunder som har kört V tech olika steg och som bytt till annat trimleverantör vad dom tycker om v tech utan du vänder folk till RS klubben där ni som en stor familj där
Det finns en del här som jag inte vill gå in på
Vtech skrev:
Vi frågar alltid kunden vad han mål är med trimningen.
Ska det åkas hårt på bana eller normal körning med bättre omkörningsegenskaper eller något mitt i mellan?
Haha,,,så kör jag riktigt hårt med bilen 50 procent och 50 procent tar det lungt så måste jag ha en box reserv som innehåller en mys program ?
Man kör lungt på väg till semester vilket man brukar göra sen kommer en bil som man vill köra mot lite spontant,vad ska jag göra i en situation ,säga till killen vänta lite ska byta till den vassaste box ?
Kan tänka mig att fady fick en program som han kan gå runt och mysa med