4480
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Utan lem
419 Inlägg
9 oktober 2012
monsterman skrev:
Finns det inge info kring ett nytt Gran Turismo ännu?

inte vad jag vet...

Totalt okunnig
413 Inlägg
9 oktober 2012
Att få level 40 på både a och b spec känns jävligt avlägset må jag säga. Sen stör jag att min B-spec förare inte kan köra genom chikanen på cote´de Azur utan att fastna i väggen....

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Meldem
4 137 Inlägg
9 oktober 2012
ph3w skrev:
monsterman skrev:

inte vad jag vet...

Tycker det är dags snart.. Möjligt att dom väntar på att göra ett nytt spel förns PS4 släppts?
Vet dock inte när det släpps, kanske är skitlångt kvar.. tongue

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
9 oktober 2012
Mane_Attraction skrev:
Att få level 40 på både a och b spec känns jävligt avlägset må jag säga. Sen stör jag att min B-spec förare inte kan köra genom chikanen på cote´de Azur utan att fastna i väggen....

Vad kör dina B-Spac förare för klass ? Kör du med alla sex förare på B-Space ? Om : chikanen på cote´de Azur
Jag blev så jävla trött på skiten. Så nu har de gott över. Se som att man njuter av resten av racet * När han inte kör in i väggen *

Man tänker : Ska de va så jävla svårt att anpassa farten efter bilen som ligger framför ? Det gäller samma för sista kurvan på start och mål rakan. Föraren kan ju köra om på bättre ställen på hela banan. Jag oftast med bilen som förare nummer ett har. Som tex bmw f1 mclaren på 650 PP tongue

Nissan Silvia

Med lem
475 Inlägg
9 oktober 2012
s12 skrev:
Mane_Attraction skrev:

Vad kör dina B-Spac förare för klass ? Kör du med alla sex förare på B-Space ? Om : chikanen på cote´de Azur
Jag blev så jävla trött på skiten. Så nu har de gott över. Se som att man njuter av resten av racet * När han inte kör in i väggen *

Man tänker : Ska de va så jävla svårt att anpassa farten efter bilen som ligger framför ? Det gäller samma för sista kurvan på start och mål rakan. Föraren kan ju köra om på bättre ställen på hela banan. Jag oftast med bilen som förare nummer ett har. Som tex bmw f1 mclaren på 650 PP tongue

jag hade inga som helst problem med några banor alls, jag antar att ni har aggresiva förare ? testa ha en förare med hög level som har en lugn körstil och se till att han håller sig lugn innan den kurvan

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
9 oktober 2012
Ralf : Med hög level ? Har de nått med dom färgade pilarna i olika färgerna ? En som vissar ner , rakt fram och visar uppåt ?

Nissan Silvia

Med lem
475 Inlägg
9 oktober 2012
s12 skrev:
Ralf : Med hög level ? Har de nått med dom färgade pilarna i olika färgerna ? En som vissar ner , rakt fram och visar uppåt ?

Med level menar jag 1-40, ju högre desto bättre förare
Om dom är lugna eller aggresiva ser man när man kollar på förarens profil och när man skapar föraren, du ser ett långt sträck som går från blått till rött, blått = lugn, rött = aggresiv (hot headed)

Pilarna du pratar om är om dom är i form eller ej, pil upp = bästa form.. Pil ner = sämsta form

Totalt okunnig
413 Inlägg
9 oktober 2012
Min förare har level 36. Är en medelförare. Men han ska alltid köra om där oavsett om jag tar ner pacen eller inte och vaerenda gång så sitter han i väggen och så är den segerchansen förstörd. Det är i främst i ickeonlinespelet jag stör mig där jag kör med Toyotan från 1970. I online kör jag med Citroenen

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Utan lem
419 Inlägg
9 oktober 2012
TouchOfRed skrev:
ph3w skrev:
monsterman skrev:

inte vad jag vet...

Tycker det är dags snart.. Möjligt att dom väntar på att göra ett nytt spel förns PS4 släppts?

Man får hoppas på att gt5 släpps till ps3 och inte ps4, gt5 släpptes ju 2010 så det skulle sitta fint med en "update" haha:)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
9 oktober 2012
ph3w skrev:
TouchOfRed skrev:
ph3w skrev:

inte vad jag vet...

Man får hoppas på att gt5 släpps till ps3 och inte ps4, gt5 släpptes ju 2010 så det skulle sitta fint med en "update" haha:)

Eeherm.. GT6 winkbig_smilelol

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
9 oktober 2012
-Bazz3r- skrev:
ph3w skrev:
TouchOfRed skrev:

Hahahahah, missade det tongue

Team Breehäng
1 623 Inlägg
9 oktober 2012
ph3w skrev:
-Bazz3r- skrev:
ph3w skrev:

Hahahahah, missade det tongue

Hehe big_smile Men jag håller med, hoppas de släpps till ps3 smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Too School for cool
110 Inlägg
9 oktober 2012
Ni pojkar har helt och hållet missat allt detta? wink
http://www.google.se/search?client=oper … mp;bih=645

http://www.digitaltrends.com/gaming/gra … y-digital/

tycker de där är lite ironiskt att det kanske inte kan komma ett GT6 innan PS4 har kommit. Sen även att det tog 5½ år för GT5 att släppas och det ändå inte var färdigt :p
Senast redigerat av Tjockarn (9 oktober 2012)

1 232 Inlägg
14 november 2012
har bokat gta 5 så nu blir det paus med gt5....... kan bli tjötigt att åka varv på varv på varv

Meldem
4 137 Inlägg
14 november 2012
lownslow skrev:
har bokat gta 5 så nu blir det paus med gt5....... kan bli tjötigt att åka varv på varv på varv

Gta 5 verkar sinnestört roligt..

1 232 Inlägg
14 november 2012
TouchOfRed skrev:
lownslow skrev:

det e ju gta. livet man drömmer om .

Meldem
4 137 Inlägg
14 november 2012
lownslow skrev:
TouchOfRed skrev:
lownslow skrev:

det e ju gta. livet man drömmer om .

haha xD

1 232 Inlägg
14 november 2012
det blir att stänga in sig ett tag hehehe

Meldem
4 137 Inlägg
14 november 2012
lownslow skrev:
det blir att stänga in sig ett tag hehehe

Haha aa smile