3466
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 298 Inlägg
6 december 2010
41 bilar har jag nu, Level 17 A-spec och 2 i B-spec. Har behållt allt man vinner på racen förutom konceptbilen från Toyota (?) man vinner någonstans i början för den gav lockande pengar. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

1 801 Inlägg
6 december 2010
chrillzter skrev:
41 bilar har jag nu, Level 17 A-spec och 2 i B-spec. Har behållt allt man vinner på racen förutom konceptbilen från Toyota (?) man vinner någonstans i början för den gav lockande pengar. wink

Haha har behållt två stycken son jag vunnit

251 Inlägg
6 december 2010
Har också behållit alla bilar jag vunnit, plus gjort lite kap bland de begagnade bilarna ;-)
F-n, den racetunade corvetten hade ju inte en sportmössa i "like the wind" :-( Blev ifrånåkt med 7sek på mindre än ett halvt varv :-D Får ta och maxtrimma den och se om det hjälper.

Är strax på Lvl.22 i A-spec och har 2 gubbar i B-spec, en på lvl.17 och en på lvl.10.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

1 801 Inlägg
6 december 2010
Crille77 skrev:
Har också behållit alla bilar jag vunnit, plus gjort lite kap bland de begagnade bilarna ;-)
F-n, den racetunade corvetten hade ju inte en sportmössa i "like the wind" :-( Blev ifrånåkt med 7sek på mindre än ett halvt varv :-D Får ta och maxtrimma den och se om det hjälper.

Är strax på Lvl.22 i A-spec och har 2 gubbar i B-spec, en på lvl.17 och en på lvl.10.

Max trimmar du får du runt 900hk och då vinner du allt enligt flashback smile

1 298 Inlägg
6 december 2010
BlauMes skrev:
Crille77 skrev:

Vinner man någon "racingbil" typ Team Oreca Vipern i någon tävling? Har de flesta bilar jag behöver just nu, men saknar en riktig räser för att klara av vissa tävlingar. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

251 Inlägg
6 december 2010
chrillzter skrev:
BlauMes skrev:
Crille77 skrev:

Vinner man någon "racingbil" typ Team Oreca Vipern i någon tävling? Har de flesta bilar jag behöver just nu, men saknar en riktig räser för att klara av vissa tävlingar. smile

Jag har då inte haft den lyckan än.
Ska ner och testa min fulltrimmade vette efter det damen kollat färdigt på tv:n. Antar att man får nåt ballt efter "like the wind" tävlingen.

Här kan du iaf se exakt vad du låser upp.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 december 2010
Nu i kväll så har jag skapat en egen Gran Turismo blogg. Första blogg inlägget som jag gjorde är när jag kör en Bugatti Veyron på Nurburgring. Detta har jag tänkt på väldigt länge. Att skapa en Gran Turismo blogg Men tyvärr så har de aldrig blivit av.

Med all hjälp och stöd och mod så hjälpte min älskade sambo Capri brud. Jag kommer även att lägga ut bloggar i från dom andra Gran Turismo spelen som jag har hemma. Jag hade tänkt att göra GT bloggen inann när GT5 kom ut. Men så blev de inte. Kolla och gör inlägg på min Gran Turismo blogg om ni vill ?

Bloggen är länkad på min sida. MVH

Nissan Silvia

1 232 Inlägg
7 december 2010
level 40! ringen 24h.........mycket timmar blir det. e på level 19 nu............

747 Inlägg
7 december 2010
Angående byte, någon som är sugen på byta sin Audi R10 Stealth mot en Mercedes-Benz SLS AMG Stealth Model? smile

/ Toni Larsson

1 801 Inlägg
7 december 2010
lownslow skrev:
level 40! ringen 24h.........mycket timmar blir det. e på level 19 nu............

Asså hur är det ens möjligt? Vad gör man om man förlorar eller sladdar ur och kommer tvåa? neutralmad

Crusty69
7 december 2010
Crille77 skrev:

Jag körde Like the wind med corvetten RM, hade inga som hellst problem att vinna. Max downforce och ny olja så du får 905hp, sen jäklar wink

1 298 Inlägg
7 december 2010
BlauMes skrev:
lownslow skrev:

Asså hur är det ens möjligt? Vad gör man om man förlorar eller sladdar ur och kommer tvåa? neutralmad

På GT4 kunde man ju med fördel välja att köra B-spec på de helvetestävlingarna men nu har man inte mycket val. wink

102 Inlägg
7 december 2010
chrillzter skrev:
BlauMes skrev:
lownslow skrev:

På GT4 kunde man ju med fördel välja att köra B-spec på de helvetestävlingarna men nu har man inte mycket val. wink

och på dom gamla kunde men "spola fram tiden" så racen gick mycket fortare, något som jag saknar på GT5.. eller ännu en funktion jag missat?^^

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 298 Inlägg
7 december 2010
Boijee skrev:
chrillzter skrev:
BlauMes skrev:

och på dom gamla kunde men "spola fram tiden" så racen gick mycket fortare, något som jag saknar på GT5.. eller ännu en funktion jag missat?^^

Det hade jag glömt, men jag har tyvärr inte heller hittat någon sådan. hmm

102 Inlägg
7 december 2010
chrillzter skrev:
Boijee skrev:
chrillzter skrev:

Det hade jag glömt, men jag har tyvärr inte heller hittat någon sådan. hmm

den funktionen saknar man faktiskt hmm

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

177 Inlägg
7 december 2010
haha mja men gör som ja då:P ? ja börjar spela tycker på att han ska köra om och sen att han ska öka sen byter ja över till datorn och pysslar med annat tongue

102 Inlägg
7 december 2010
WolFMaN_16 skrev:
haha mja men gör som ja då:P ? ja börjar spela tycker på att han ska köra om och sen att han ska öka sen byter ja över till datorn och pysslar med annat tongue

hehe har försökt det med men slutar med att man blir så nervös att man sätter sig vid spelet och övervakar ändå tongue

177 Inlägg
7 december 2010
haha okej xD ja kollar lite i bland och ser ja att han ligger 4 eller något på sista varvet så äre ju bara o ta o starta om tongue hehe

102 Inlägg
7 december 2010
WolFMaN_16 skrev:
haha okej xD ja kollar lite i bland och ser ja att han ligger 4 eller något på sista varvet så äre ju bara o ta o starta om tongue hehe

hehe måste vara jobbigt om det är på 24H race wink

251 Inlägg
7 december 2010
Meningen är ju att ens b-spec förare ska hjälpa en i långloppen väl? Verkar tyvärr inte finnas någon snabbspolning.

Sök