3345
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

102 Inlägg
7 december 2010
Just nu känns det som om min förare inte hjälper mig ett dugg ;P

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 801 Inlägg
7 december 2010
Snabbspolningen finns inte i b-spec bara för att folk inte ska mjölka fram en miljon på 2 minuter.
Detta är bekräftat tongue

102 Inlägg
7 december 2010
BlauMes skrev:
Snabbspolningen finns inte i b-spec bara för att folk inte ska mjölka fram en miljon på 2 minuter.

Vem skulle inte ha något emot att kunna mjölka fram en miljon? wink

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 801 Inlägg
7 december 2010
Boijee skrev:
BlauMes skrev:

Jo men du SKA inte kunna göra det tongue Blir ju lite trist då

7:07.586 på ringen! Bästa hittils. Går att kapa mycket mer då jag åkte av några gånger lite grann.
Senast redigerat av BlauMes (7 december 2010)

102 Inlägg
7 december 2010
BlauMes skrev:
Boijee skrev:
BlauMes skrev:

7:07.586 på ringen! Bästa hittils. Går att kapa mycket mer då jag åkte av några gånger lite grann.

imponerande tid, med vilken bil? smile

1 801 Inlägg
7 december 2010
Boijee skrev:
BlauMes skrev:
Boijee skrev:

Maxtrimmad 458 italia.

Roliga var att mitt förra pb på ringen var 7:14 tongue Förstog inte hur jag kunde kapa 7 sekunder och ändå kana av 2-3 gånger...

102 Inlägg
7 december 2010
BlauMes skrev:
Boijee skrev:
BlauMes skrev:

Maxtrimmad 458 italia.

Roliga var att mitt förra pb på ringen var 7:14 tongue Förstog inte hur jag kunde kapa 7 sekunder och ändå kana av 2-3 gånger...

Oj vad ger den för effekt då? tongue 

Mjo det som är det roliga man tror att man nått sin maxkapacitet på ringen men ändå finns det många sekunder att kapa på så många olika ställen. smile

1 801 Inlägg
7 december 2010
Boijee skrev:
BlauMes skrev:
Boijee skrev:

Maxtrimmad 458 italia.

Oj vad ger den för effekt då? tongue 

Mjo det som är det roliga man tror att man nått sin maxkapacitet på ringen men ändå finns det många sekunder att kapa på så många olika ställen. smile

Nu var det ett tag sen jag gjorde motorrenovering på den.
Men står 709bhp just nu. Med motorrenovering så kanske 750-770

Haha jo tack! Så jäkla många läskiga ställen men så sjukt kul den banan är!

1 232 Inlägg
7 december 2010
bugatti veyron 1400 hk.tror jag det va iallafall.........

1 801 Inlägg
7 december 2010
lownslow skrev:
bugatti veyron 1400 hk.tror jag det va iallafall.........

hehe hur går den i kurvor?

Prövade min veyron för ett stund sen men hade sport däck så gled bara i kurvorna

1 232 Inlägg
7 december 2010
värsting däck och bra inställd...... oslagbar!

1 801 Inlägg
7 december 2010
lownslow skrev:

åh fan!

Tråkigt dock att man inte kan mixtra med downforce..

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
8 december 2010
BlauMes : Har du Gran Turismo 4 ? tongue

Nissan Silvia

1 801 Inlägg
8 december 2010
s12 skrev:

Ja. Spelat det ytterst lite dock.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
8 december 2010
BlauMes skrev:
s12 skrev:

Mitt GT4 är sönder yikes Tog sönder de * Blev så satans arg * , efter varje gång som man körde så hakade spelet upp sig , så att man inte hade nån chans att spara spelet som man körde , typ som man vann racet och fick sina pengar , sen hände inget mer  sad

Nissan Silvia

Crusty69
8 december 2010
lownslow skrev:

Oslagbar säger du? tongue Racemoddad ZR1a tror jag steker den där vilken dag som hellst smile Om inte annat så får den nog kämpa mot en r390 eller minolta iaf tongue Provar gärna möta dig online för att få det bekräftat =P

1 298 Inlägg
8 december 2010
s12 skrev:
BlauMes skrev:
s12 skrev:

Mitt GT4 är sönder yikes Tog sönder de * Blev så satans arg * , efter varje gång som man körde så hakade spelet upp sig , så att man inte hade nån chans att spara spelet som man körde , typ som man vann racet och fick sina pengar , sen hände inget mer  sad

Hade sönder mitt GT4 för ett par år sen med. Sprang och köpte ett nytt och fortsatte där jag var. Inga problem. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

825 Inlägg
8 december 2010
Har också 2 Gran Turismo 4 . PS2 n ville inte läsa det första så jag fick köpa ett nytt .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
8 december 2010
chrillzter skrev:
s12 skrev:
BlauMes skrev:

Hade sönder mitt GT4 för ett par år sen med. Sprang och köpte ett nytt och fortsatte där jag var. Inga problem. wink

Jo jag får lov ta mig å köpa GT4 när man har pengar * som de heter * big_smile Jag saknar verkligen å spela GT4 tongue

Nissan Silvia

Crusty69
8 december 2010
BlauMes skrev:
Boijee skrev:
BlauMes skrev:

5:48.233 på ringen tongue dock med en Toyota Minolta

Sök