Mitt GT4 är sönder Tog sönder de * Blev så satans arg * , efter varje gång som man körde så hakade spelet upp sig , så att man inte hade nån chans att spara spelet som man körde , typ som man vann racet och fick sina pengar , sen hände inget mer
Oslagbar säger du? Racemoddad ZR1a tror jag steker den där vilken dag som hellst Om inte annat så får den nog kämpa mot en r390 eller minolta iaf Provar gärna möta dig online för att få det bekräftat =P
Mitt GT4 är sönder Tog sönder de * Blev så satans arg * , efter varje gång som man körde så hakade spelet upp sig , så att man inte hade nån chans att spara spelet som man körde , typ som man vann racet och fick sina pengar , sen hände inget mer
Hade sönder mitt GT4 för ett par år sen med. Sprang och köpte ett nytt och fortsatte där jag var. Inga problem.
För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Hade sönder mitt GT4 för ett par år sen med. Sprang och köpte ett nytt och fortsatte där jag var. Inga problem.
Jo jag får lov ta mig å köpa GT4 när man har pengar * som de heter * Jag saknar verkligen å spela GT4