2435
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 801 Inlägg
7 januari 2010
Känns verkligen nu som att dom kommer släppa det iår! big_smile Nu har dom släppt box-arten! (Fodralets framsida)

http://www.joystiq.com/2010/01/06/gran- … r-box-art/

831 Inlägg
7 januari 2010
Nix jag körde inte med ratt, men burna borde man kunna göra ändå utan ratt och pedaler? Så fort man varvar upp bilen och har broms i och sedan släpper bromsen direkt så spinner den ju inte loss utan väntar till varven gått ner och sen rullar den. Kul sad

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
7 januari 2010
CrilleD skrev:
Nix jag körde inte med ratt, men burna borde man kunna göra ändå utan ratt och pedaler? Så fort man varvar upp bilen och har broms i och sedan släpper bromsen direkt så spinner den ju inte loss utan väntar till varven gått ner och sen rullar den. Kul sad

Varför måste du kunna stå still och burna i ett spel? GT5 är ju gjort för banracing inte dragracing?

251 Inlägg
7 januari 2010
Antispin i eller? Visst, jag kan inte stå still och burna, men att gå iväg med ordentligt hjulspinn går väl göra om jag inte missminner mig.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

1 134 Inlägg
7 januari 2010
http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/01/gran-turismo-5-boxart-official.jpg

831 Inlägg
7 januari 2010
Men är du sann på riktigt eller? Ett stort SUCK!

Finns det så många bilar som man kan modda och trimma vill man väl kunna burna med dom också? Det minsta man kan begära är att kunna dra iväg med hjulspår i backen. Och med det menar jag inte att man nödvändigtvis behöver köra dragracing eller drifta om det nu är så förbaskat omöjligt!  Du kan burna med med en gräsklippare men inte med sportbilar på Gran Turismo. Gud vilken bra racingsimulator, verkligen. Man vill ju kunna lätta på gasen i kurvor och dra på ett bredställ om man vill. Speciellt med en tokvässad sportbil! Det är ju inte omöjligt om man säger så. Även om GT5 nu bara är gjort för "banracing". HOST!

Jag hoppas spelet är sjysst för jag är sugen på det. Men inte om det är så här.

Rspeter skrev:
CrilleD skrev:

Varför måste du kunna stå still och burna i ett spel? GT5 är ju gjort för banracing inte dragracing?

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
7 januari 2010
Man har iallafall kunnat stå still och burna i tidigare Gran Turismo spel. Vi får hoppas att så är fallet med GT5 också.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
9 januari 2010
Det har kommit lite nya videos på www.gtplanet.net

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 februari 2010

jag längar efter så mycket att få hålla de i handen tongue

Nissan Silvia

251 Inlägg
8 november 2010
Dags att lyfta tråden lite då det börjar närma sig sakta men säkert.
Skivorna trycks för fullt och SONY själva har satt ut ett ungefärligt datum till "around nov 30".
Så det bör släppas i början till mitten av december. K.Y har själv sagt att spelet mest troligt kommer släppas innan julen.

251 Inlägg
8 november 2010
Nu händer det lite saker  igen :-)
Första ingame filmen ifrån GT5.
Inge speciella bilar och kvalité av grafik, motorljud osv är svårt att få nån uppfattning om då filmen inte är den bästa.

http://www.gtplanet.net/first-leaked-gr … lay-video/

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 november 2010
Äntligen så har jag hittat min favo tråd här på forumet , jag som har letat ett tag nu ....    tongue

Nissan Silvia

251 Inlägg
12 november 2010

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 november 2010
Hur många av er har förhands bokat PS3 spelet Gran Turismo 5 ? tongue De har jag gjort i alla fall wink

Nissan Silvia

251 Inlägg
12 november 2010
Har också bokat. Blev collectors edition för min del.
Ska bli SJUKT skoj den 24:e. Ska helt klart vara hemma då hehe.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 november 2010
Crille77 skrev:
Har också bokat. Blev collectors edition för min del.
Ska bli SJUKT skoj den 24:e. Ska helt klart vara hemma då hehe.

Va de länge sen som du förbokade GT5 ?

Nissan Silvia

251 Inlägg
12 november 2010
I början av september. Bokade via PC City då dom var billigast då för tillfället.
Hade en bokning för drygt ett år sen, som jag sen avskrev då det aldrig hände nåt :p

Själv då?

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 november 2010
Crille77 skrev:
I början av september. Bokade via PC City då dom var billigast då för tillfället.
Hade en bokning för drygt ett år sen, som jag sen avskrev då det aldrig hände nåt :p

Själv då?

Jag fick hjälp av bokningen av tjejen på Cdon , för nån vecka tror jag , Jo jag håller absolut med dig om att man får va hemma när man har GT5 hemma , men enda problemet är att tjejen har också köpt ett PS3 spel , fast att vi har bara ett PS3 lol

Nissan Silvia

251 Inlägg
12 november 2010
Fick också spelet av damen när jag fyllde år :-)
Snälla tjejer vi har ;-)
Du får ge henne ett erbjudande hon inte kan säga nej till hehe.
Tror hon förstår att du vill spela lite nu i början.
Du kan gärna adda mig på PSN: det_e_jag

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 november 2010
Crille77 skrev:
Fick också spelet av damen när jag fyllde år :-)
Snälla tjejer vi har ;-)
Du får ge henne ett erbjudande hon inte kan säga nej till hehe.
Tror hon förstår att du vill spela lite nu i början.
Du kan gärna adda mig på PSN: det_e_jag

Jo jag håller verkligen med dig om att vi har snälla tjejer big_smile , gumman min är lika envis som jag är så de blir svårt lol , PSN ? du menar va PSP ? de * lila * PS ? eller har jag fel nu ? he he tongue

Nissan Silvia

Sök