Då vi i nuläget inte har några sponsorer till träffen så kan inte vi bistå med el-verk. Vi skulle kunna hyra något stort aggregat men då får vi ta inträde för varje bil som kommer in på området plus att dom som vill nyttja agget. får betala en slant. Tror inte det är någon som gillar det idèn med inträde Vi vill ju ha en stor gratis träff. Hoppas ni hänger med på resonemanget.
Självklart, men tänkte att han kunde ta med ett eget?
Nu gott folk är det inte långt kvar till träffen. Vi ber er som vill och kan hjälpa till på träffen att höra av sig till mig via pm med namn och mobilnummer. Även ni som redan har hört av er ber vi höra av sig igen så kan jag göra en komplett lista. Det är er funktionärer som det hänger på. Det är ni som är viktiga, utan er blir det ingen träff. Vi behöver vara ett gäng på dryga 20personer. Så kom igen nu gôtt folk
Nu gott folk är det inte långt kvar till träffen. Vi ber er som vill och kan hjälpa till på träffen att höra av sig till mig via pm med namn och mobilnummer. Även ni som redan har hört av er ber vi höra av sig igen så kan jag göra en komplett lista. Det är er funktionärer som det hänger på. Det är ni som är viktiga, utan er blir det ingen träff. Vi behöver vara ett gäng på dryga 20personer. Så kom igen nu gôtt folk
Jag kanske kan vara med men vet inget än. Men så mkt som 20pers? va behövs så många till? fast är ju bättre o fler än för lite
Vi måste veta nu om ni kan eller inte. Inga kanske osv. Det är som sagt snart dags för träffen och vi vet inte när tillståndet kommer från polisen, kan lika gärna komma en vecka före träffen eller nått och då måste det mesta vara färdigt. Vi behöver ett gäng som kommer ha hand om parkeringen så folk parkerar rätt och lite vägvisning inom på området m.m m.m
tjena ja jag kanske kan hjälpa till vad är det ni behöver hjälp med då? kan eventuelt ställa ut min bil med gmc syclone.
Som sagt kan ni så hör av er till mig via PM, inga kanske. Det som vi behöver hjälp med är bland annat att hänvisa folk till vart dom ska parkera och hålla ordning och reda på området.