3574
Sök

Inför: Inofficiell Garaget träff Karlstad norra fältet i2 16 maj kl 16-21

104 Inlägg
15 april 2009
jag har jo skickat pm me uppgifter till dig derbi att jag ställer upp o hjälper till

1 531 Inlägg
15 april 2009
Skicka igen är du snäll måste ha blivit nått fel.

15 Inlägg
15 april 2009
Sign me up för utställningen

mggolf  Golf IV - Kristinehamn

Xenon is the shit
98 Inlägg
16 april 2009
Derbi skrev:
Gäller bara att vi håller tummarna för att alla tillstånd går i hamn. Och helst ett tag innan träffen så det inte kommer dagen före tongue Risken finns ju att det blir så tyvärr. Om ni vet sponsorer som kan och vill ställa upp så är ni välkomna med att höra av er till mig. Det som vi i nuläget behöver är ett el-verk till dom som ska sälja mat. Utan el-verk,ingen mat.

jag ska kolla runt lite och se om ja kan få tag i ett litet elverk, kan ev fixa en som sponsrar med reklam blad om det är intresant, ska kolla upp dettta lite mer!!

Annars kan Zeth_Filth komma med en klot grill å stå å laga mat till alla hahaha
Senast redigerat av Nixzic (16 april 2009)

1 675 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Nixzic skrev:
Derbi skrev:
Gäller bara att vi håller tummarna för att alla tillstånd går i hamn. Och helst ett tag innan träffen så det inte kommer dagen före tongue Risken finns ju att det blir så tyvärr. Om ni vet sponsorer som kan och vill ställa upp så är ni välkomna med att höra av er till mig. Det som vi i nuläget behöver är ett el-verk till dom som ska sälja mat. Utan el-verk,ingen mat.

jag ska kolla runt lite och se om ja kan få tag i ett litet elverk, kan ev fixa en som sponsrar med reklam blad om det är intresant, ska kolla upp dettta lite mer!!

Självklart big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

112 Inlägg
1 675 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
flurka skrev:
Jag vill ställa ut min sjuhundraförti smile

Kan du väl få tongue

104 Inlägg
19 april 2009
vill anmäla en kompis saab 9-5 aero kombi-karlstad

112 Inlägg
19 april 2009
volvo_1987 skrev:
flurka skrev:
Jag vill ställa ut min sjuhundraförti smile

Kan du väl få tongue

tackar så mycket big_smile

Xenon is the shit
98 Inlägg
1 531 Inlägg
19 april 2009
Just nu är det bara tre som anmält sitt intresse till mig via PM.

87 Inlägg
19 april 2009
kan ju säkert va med o hjälpa till. bilen ska ju ändå stå still på utställningen.

Det är inte farten som dödar det är smällen. It*s not the fart that kills It*s the smell...

Xenon is the shit
98 Inlägg
19 april 2009
Kom igen nu alla som ska va med! vi måste ju hjälpas åt, vi som ändå ska ställa ut kan ju lika gärna hjälpa till lite, Kan ju inte låta dessa 2 grabbar göra allt själva de har redan gjort grov jobbet och mer än så!
Vill vi ha en träff måste vi hjälpas åt, och visa komunen att vi sköter det snyggt så vi kan annordna en till i sommar! smile

228 Inlägg
19 april 2009
Death_proof skrev:
kan ju säkert va med o hjälpa till. bilen ska ju ändå stå still på utställningen.

säger de samma, bara de inte är för "svår" uppgift big_smile

1 531 Inlägg
19 april 2009
Så ska det låta grabbar big_smile Fler såna initiativ. Som sagt: Vill ni hjälpa till och kan helst säkert, inga kanske. Skicka mig då ett PM med namn och mobilnummer. Det blir absolut inga svåra uppgifter wink Till och med jag skulle klara av det big_smile Då är det enkelt wink

Kom ihåg. Det är endast dom som står med på listan som kommer in på utställningsområdet med sina bilar. Inga andra bilar.
Senast redigerat av Derbi (19 april 2009)

228 Inlägg
19 april 2009
okay låter bra,  men ja måste hina fota alla bilar oxå som ställer ut :d hoppas ja hinner det då oxå?? :d för isf så kommer du få ett PM wink

1 531 Inlägg
19 april 2009
Tanken är att vi ska få ihop såpass många funkisar att man delar upp det så att några står första tiden och dom andra sen. Hälften från början till halvtid och sen andra halvan från halvtid till slut. Iallaf all när det gäller parkeringen. Sen måste vi alla hjälpas åt att plocka skräp, även ni som kommer till träffen och inte är funkisar måste hjälpa till och omte skräpa ner så förbannat. Hjälps vi åt och gör detta till en kanon träff så kommer det bli tusen gånger lättare nästa gång.

144 Inlägg
19 april 2009
Jag och en kompis vill komma och ställa ut våra bilar.

Erlandsson - 740 16V Turbo - Åmål
Kroka - Sierra Cosworth Rwd - Åmål

Mvh
Senast redigerat av Erlandsson (19 april 2009)

124 Inlägg
20 april 2009
Hur går det med tillståndet från polisen?

1 675 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
kolipko skrev:
Hur går det med tillståndet från polisen?

Ja du, bra fråga. Dom använder den nog som underlägg till sina munkar roll

Sök