Gäller bara att vi håller tummarna för att alla tillstånd går i hamn. Och helst ett tag innan träffen så det inte kommer dagen före Risken finns ju att det blir så tyvärr. Om ni vet sponsorer som kan och vill ställa upp så är ni välkomna med att höra av er till mig. Det som vi i nuläget behöver är ett el-verk till dom som ska sälja mat. Utan el-verk,ingen mat.
jag ska kolla runt lite och se om ja kan få tag i ett litet elverk, kan ev fixa en som sponsrar med reklam blad om det är intresant, ska kolla upp dettta lite mer!!
Annars kan Zeth_Filth komma med en klot grill å stå å laga mat till alla hahaha
Gäller bara att vi håller tummarna för att alla tillstånd går i hamn. Och helst ett tag innan träffen så det inte kommer dagen före Risken finns ju att det blir så tyvärr. Om ni vet sponsorer som kan och vill ställa upp så är ni välkomna med att höra av er till mig. Det som vi i nuläget behöver är ett el-verk till dom som ska sälja mat. Utan el-verk,ingen mat.
jag ska kolla runt lite och se om ja kan få tag i ett litet elverk, kan ev fixa en som sponsrar med reklam blad om det är intresant, ska kolla upp dettta lite mer!!
Självklart
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Kom igen nu alla som ska va med! vi måste ju hjälpas åt, vi som ändå ska ställa ut kan ju lika gärna hjälpa till lite, Kan ju inte låta dessa 2 grabbar göra allt själva de har redan gjort grov jobbet och mer än så! Vill vi ha en träff måste vi hjälpas åt, och visa komunen att vi sköter det snyggt så vi kan annordna en till i sommar!
Så ska det låta grabbar Fler såna initiativ. Som sagt: Vill ni hjälpa till och kan helst säkert, inga kanske. Skicka mig då ett PM med namn och mobilnummer. Det blir absolut inga svåra uppgifter Till och med jag skulle klara av det Då är det enkelt
Kom ihåg. Det är endast dom som står med på listan som kommer in på utställningsområdet med sina bilar. Inga andra bilar.
Tanken är att vi ska få ihop såpass många funkisar att man delar upp det så att några står första tiden och dom andra sen. Hälften från början till halvtid och sen andra halvan från halvtid till slut. Iallaf all när det gäller parkeringen. Sen måste vi alla hjälpas åt att plocka skräp, även ni som kommer till träffen och inte är funkisar måste hjälpa till och omte skräpa ner så förbannat. Hjälps vi åt och gör detta till en kanon träff så kommer det bli tusen gånger lättare nästa gång.