blacken skrev:
AcesHigh666 skrev:
Hexenhammer skrev:
Nu kommer det här att luta lite emot kritik emot vänstern ändå, men jag försöker ändå att svara lite på din fråga. Jag vill se en aggressivare poliskår;
i vissa fall! Det finns ju trots allt många vänsterpolitiska (och högerpolitiska också för den delen) grupper vars hela "grej" är att använda våld för att störa ordningen. När man vet att dessa grupper är på plats; varför inte bara gripa dom direkt, utan någon som helst kompromiss? Dom är ju faktiskt där för att bråka - det är ju det enda dom gör?
Svenska rättssamhället upp i dagen: Grip någon först när dom gjort det, även om du har bevis på att dom faktiskt kommer att göra det.
Rätt! sätt dit de jävlarna innan dem gör något istället!!!
angående den där snubben dem arresterar för "handpåläggning" som ni så fint uttrycker det, det där var ett slag! hade han bara lagt handen emot bilen hade det inte hörts ända bort till kameran, plus att polisen hade
inte gjort ett skit! Ni som tycker dem gjorde fel kan ju säga var ni bor så ska jag komma hem till er och slå på era bilar så ska vi se hur ni reagerar.
100% rätt av polisen att sy in packet...
Det var en KRAFTIG övereaktion av den länsmannen. Det hade kunnat skötas MYCKET! bättre, och ändå få avsett "resultat"..
AcesHigh666 skrev:
Ni som tycker dem gjorde fel kan ju säga var ni bor så ska jag komma hem till er och slå på era bilar så ska vi se hur ni reagerar.
Men visst hur skulle det kunna göra bättre? han verkligen provocerar och hånar snutarna, men ska dem låta honom gå? Han var ju ute efter bråk redan från första början eftersom att han slog på polisbilen.
Senast redigerat av AcesHigh666 (10 mars 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.