Ska plocka av allt å lämna INNAN fredagen har jag tänkt, Men det är bra mycket jobb märkte jag! men har lite kvar på förardörren sen är det passagerarsidan kvar, och den går ju fortare eftersom jag har gjort allt en gång isåfall
13/01/07 Tjena grabbar och flickor Har rivit ur alla dörrsidor och tagit väck det mesta i dörrarna nu, för jag ska lämna saker på lackering och dra om framsystemet har jag tänkt så ni ska få lite bilder!
Delningsfiltren och kablarna som ska användas till framsystemet, ska kolla imorgon och hoppas att det räcker
Sen körde jag ut ådi ur det extremt stora och exclusiva garaget här har ni ådi (måste vända på ådi för att fortsätta)...
och här är det enormt exclusiva garaget hehe
Tomt här tycker jag
Här har vi massa saker som ska lackas, Grill och emblem blir svart resten i samma färg som bilen! OBS! dom nya speglarna är inte med på bilden och inte heller adaptrarna!
Och när jag är ute och ränner i garaget sitter polarn och letar idéer åt mig hehe
13/01/07 Tjena grabbar och flickor Har rivit ur alla dörrsidor och tagit väck det mesta i dörrarna nu, för jag ska lämna saker på lackering och dra om framsystemet har jag tänkt så ni ska få lite bilder!
Här har vi massa saker som ska lackas, Grill och emblem blir svart resten i samma färg som bilen! OBS! dom nya speglarna är inte med på bilden och inte heller adaptrarna! http://img368.imageshack.us/img368/6952/bild227qd3.jpg